logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największe polskie profile na Twitterze – październik 2016

  PR 02.11.2016, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie października NapoleonCat opracował ranking największych profili na Instagramie w Polsce, na którym, jak się okazało, rządzą celebryci, sportowcy, blogerzy i vlogerzy. Jak natomiast prezentuje się podobne zestawienie dla Twittera? Oto najnowszy ranking dla tego portalu społecznościowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksze-polskie-profile-na-twitterze-%E2%80%93-pazdziernik-2016,30425,artykul.html

Twitter, często nazywany również serwisem mikroblogowym, jest najprawdopodobniej najszybszym źródłem wymiany informacji na świecie. Nie bez powodu często kojarzy się z kanałem wykorzystywanym głównie przez polityków i dziennikarzy. I faktycznie, sporo na nim przedstawicieli świata mediów i polityki. To ich konta zdominowały październikowy ranking największych polskich profili na Twitterze.

W TOP10 znaleźli się: TVN24, MTV Polska, Newsweek Polska, Gazeta Wyborcza, oraz Radosław Sikorski. Podobnie jak na Instagramie na Twitterze nie brakuje sportowców oraz osób związanych z showbiznesem. W pierwszej dziesiątce znaleźli się między innymi: Joanna Krupa, Wojciech Szczęsny czy Honorata Skarbek. Warto zwrócić uwagę, iż w ścisłej czołówce jest również profil Papieża Franciszka oraz globalnej platformy G2A.com, która zanotowała największy przyrost obserwujących miesiąc do miesiąca.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764