logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największe profile na Instagramie w Polsce - październik 2016

  PR 19.10.2016, przeczytano 2015 razy
ilustracjastrzałka

W maju 2016 NapoleonCat opracował ranking polskich profili na Instagramie. Wówczas w czołówce znajdowały się konta sportowców, celebrytów oraz blogerów i vlogerów. Czy ta tendencja nadal się utrzymuje? Jak wygląda polski Instagram w październiku?  Kto zyskał, a kto stracił na popularności?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksze-profile-na-instagramie-w-polsce---pazdziernik-2016,30288,artykul.html

TOP10 polskich profili na Instagramie

Z Instagrama w Polsce korzysta 2,6 mln osób. Zdecydowaną większość użytkowników, bo aż 63%, stanowią kobiety, jednakże ranking najpopularniejszych profili otwiera Robert Lewandowski. Profil piłkarza obserwuje ponad 7 mln osób. W ciągu 5 miesięcy na jego koncie przybyło prawie 2 mln nowych followersów. Na pewno ogromny wpływ na tak duży przyrost miały odbywające się w czerwcu i lipcu Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Jak wynika z rankingu polskich piłkarzy na Instagramie, tylko w ciągu pierwszych 10 dni turnieju Lewandowski zdobył ponad 161 tys. nowych obserwujących.

Niezmiennie na drugim miejscu znalazł się Suchar Codzienny z ponad 1 mln obserwujących. Ścisłą czołówkę zamyka Joanna Kuchta, która również przekroczyła magiczną granicę miliona followersów. W pozostałej części TOP10 najpopularniejszych profili znaleźli się również: Wojciech Szczęsny, Anna Lewandowska, Ewa Chodakowska, Julia K. (Maffashion), Abstrachuje TV, Joanna Krupa oraz Stuart Kluz-Burton, który w ostatnim zestawieniu zajmował 13. miejsce. W najnowszym TOP10 zabrakło jednak Moniki Jagaciak, która zamykała majową klasyfikację.

TOP10 profili: BLOG & VLOG

Nieco więcej przetasowań wystąpiło w kategorii blogi i vlogi. Zmiany nastąpiły już w pierwszej trójce, z której zniknął profil Abstrachuje TV (spadając na 4. pozycję), a pojawiła Anna Lewandowska (zajmując 2-gą pozycję), przeskakując o 2 oczka w górę. W tym miejscu należy uściślić, że profil Anny Lewandowskiej umieściliśmy w tej właśnie kategorii, podczas gdy profil Ewy Chodakowskiej został przypisany do kategorii „osoby”.

TOP10 profili: OSOBA

Wśród najpopularniejszych osób na Instagramie prym wiodą sportowcy oraz osoby promujące aktywność fizyczną: Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny, Joanna Jędrzejczyk, Ewa Chodakowska i Anna Lewandowska. Bardzo popularni są również przedstawiciele szeroko pojętego showbiznesu, osoby związane z modą i urodą. Warte wspomnienia jest konto Joanny Kuchty – ta nastolatka wyprzedza Joannę Krupę oraz Anję Rubik, mając na swoim profilu już ponad 1 mln. followersów. 

TOP10 profili: MARKI

Nieco słabiej od celebrytów i osobowości na Instagramie radzą sobie marki. W maju w czołówce najpopularniejszych znajdowały się głównie brandy odzieżowe i obuwnicze. Niektóre z nich, np. LOCAL HEROES, DeeZee Shoes, czy New Balance Poland, nadal utrzymują się w TOP10, jednakże dużo większą popularność (w porównaniu do poprzedniego rankingu) zyskały marki z branży mediów.

Najwięcej zainteresowanych zgromadził profil Top Model Polska, tylko nieznacznie wyprzedzając Eskę TV. W tej kategorii zdecydowanie rządzi TVN. W TOP10 aż 3 profile należą do tej stacji: wspomniany już Top Model Polska, szkola.tvn.pl oraz oficjalne konto główne TVN.pl.


Poniżej znajdują się  linki do pełnych rankingów w każdej z kategorii, zawierających TOP50 największych profili. Liczba obserwujących podana w tych rankingach dotyczy stanu z 17. października.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764