logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największe przeboje lat '80,'90,'00 w kampanii Radia Złote Przeboje

  PR 02.10.2020, przeczytano 2185 razy
ilustracja

Odeta Moro i Kamil Baleja w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi - to gwiazdy nowej kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, która rozpocznie się już w sobotę, 3 października br. Kreacje stacji pojawią się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, a dodatkowo redakcja zaprosi słuchaczy do udziału w konkursie pod hasłem "80, 90, 2000".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksze-przeboje-lat--80%2C-90%2C-00-w-kampanii-radia-zlote-przeboje,388619,artykul.html

- Lata 80., 90. i 2000. najlepiej definiują muzykę Radia Złote Przeboje. Moda na te dekady nie przemija i nic dziwnego, bo to czas pełen świetnych przebojów – mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.

Dlatego właśnie do tych trzech muzycznych dekad nawiązuje najnowsza kampania wizerunkowa stacji, która potrwa od 3 października do 19 listopada br. Wystąpią w niej Odeta Moro, prowadząca na antenie "Najlepszy weekend" w soboty od 11:00 oraz Kamil Baleja, gospodarz porannego programu "Złote przeboje na dzień dobry", nadawanego od poniedziałku do piątku od 5:30.  

Reklamy Radia Złote Przeboje będzie można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube) oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Polityka"). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & YOUME STUDIO.

W poniedziałek, 5 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie również konkurs o nazwie "80, 90, 2000", w którym redakcja będzie sprawdzać wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, który udzieli 3 poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych. Konkurs potrwa do 30 października.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764