logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największe road show branży reklamowej - Gdańsk & Katowice

  PR 18.09.2017, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Czołowi dostawcy gadżetów reklamowych ponownie zapraszają agencje i klientów końcowych na największe road show branży reklamowej. Ponad 40 dostawców zaprezentuje zarówno w Gdańsku, jak i w Katowicach nowości na sezon świąteczny. Te regionalne targi dla branży artykułów promocyjnych są kontynuacją zeszłotygodniowych targów reklamy - FestiwalMarketingu.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwieksze-road-show-branzy-reklamowej---gdansk-and-katowice,33760,artykul.html

PROMO SHOW z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem nowych firm, jak i dotychczasowych wystawców - aktualną listę wystawców z Gdańska można zobaczyć TUTAJ, a z Katowic TUTAJ.

- Bezpośrednie spotkania z pracownikami agencji reklamowych są najlepszą okazją do podtrzymania kontaktów, budowania relacji, ale i pozyskania nowych klientów. Kameralna atmosfera i możliwość spotkań w poszczególnych miastach jest doceniana przez przedstawicieli agencji. To także doskonała okazja do zapoznania się na żywo z najnowszą ofertą dostawców –
mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine.

PROMO SHOW odbędzie się 19 września w Gdańsku i 21 września w Katowicach, w godzinach 10.00 - 16.00. Spotkania odbywają się w prestiżowych lokalizacjach w centrach miast: w Gdańsku w Amber Expo, a w Katowicach w hotelu Altus Prestige. Wejście na PROMO SHOW jest bezpłatne. Należy zabrać ze sobą wizytówkę służbową.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764