logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największy LED w Lublinie

   13.06.2011, przeczytano 1272 razy

Na początku czerwca ruszył największy powierzchniowo ekran LED w Lublinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwiekszy-led-w-lublinie,12705,artykul.html

Jak informuje lubelska firma Studio X Press, telebim ma powierzchnię 30 m2 w układzie panoramicznym i charakteryzować ma się bardzo dobrym współczynnikiem kontrastu. Urządzenie zlokalizowane zostało przy największej w Lublinie Galerii Handlowej Olimp, co zapewniać ma wysoką skuteczność oddziaływania nośnika.

Więcej informacji pojawić ma się na stronie www.teleled.pl; póki co jest ona jednak w budowie i nie zawiera szczegółowych danych.

Źródło: Studio X Press
www.xpress.com.pl
www.teleled.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: xpress

(Jacek Orzeł)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764