logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Największy w Polsce pokaz 3D mappingu z Triasem

  PR 30.05.2012, przeczytano 2518 razy

TRIAS Event Engineering przeprowadził największy w Polsce pokaz multimedialny z wykorzystaniem technologii 3D Mappingu. Powierzchnia, na której wykonano projekcję, miała aż 4500 mkw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwiekszy-w-polsce-pokaz-3d-mappingu--z-triasem,15709,artykul.html

Spektakularny pokaz odbył się 27 maja w Warszawie. Jako ogromny „ekran” do projekcji posłużyła fasada hotelu Novotel. Widowisko przygotowano na potrzeby promocyjne operatora sieci komórkowej Orange w związku ze zbliżającym się EURO 2012.

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii budynek zmienił wygląd i rozbłysnął feerią barw. Podczas pokazu wykorzystano motywy związane z mającymi się wkrótce rozpocząć Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zgromadzeni widzowie mogli m.in. zobaczyć fragment meczu czy rozemocjonowanych kibiców na trybunach. Zsynchronizowanie projekcji z muzyką dodatkowo potęgowało doznania wizualne.


Uzyskanie imponujących rozmiarów obrazu było możliwe dzięki wykorzystaniu szesnastu światowej klasy projektorów multimedialnych Barco FLM R20 HD. Łączna moc światła wyniosła ponad 300.000 ANSI lumenów. Wysoką jakość pokazu zapewnił system realizacji Christie Vista Spyder X20 1608 i playery synchroniczne AdTec.

Za kreację i produkcję wydarzenia odpowiedzialna była Agencja LIVE, a za oprawę graficzną – NEWMOTION Studios.

Widowisko na fasadzie hotelu Novotel to już kolejna spektakularna projekcja wielkoformatowa z wykorzystaniem technologii 3D Mappingu przygotowana przez TRIAS Event Engineering. Wśród wcześniejszych realizacji są m.in. pokazy na budynku Sukiennic podczas otwarcia Rynku Podziemnego w Krakowie, gali Przedsiębiorca Roku czy Light Move Festival.

Projekcje z użyciem 3D Mappingu stały się w naszym kraju bardzo popularne. Technika ta pozwala na stworzenie niezapomnianego, unikalnego spektaklu, który oddziałuje na wszystkie zmysły i przez długi czas pozostanie w pamięci odbiorców. Do pokazów wykorzystywane są zazwyczaj nieregularne kształty powierzchni (np. budynek, samochód lub specjalnie przygotowana bryła). Wyświetlane przy użyciu potężnych projektorów trójwymiarowe obrazy (grafika, animacje, filmy) pozwalają bezinwazyjnie zmienić wygląd obiektu. Przy możliwościach, jakie daje współczesna technologia, przeszkodą nie są już nawet bardzo długie fasady budynków, projekcja na ziemi czy niebie. Przygotowanie pokazu jest poprzedzone wykonaniem tzw. pixelmapy, czyli wirtualnej mapy obiektu. Następnie wpasowuje przygotowaną animację graficzną w strukturę powierzchni, na której wyświetlany będzie obraz.

Źródło: TRIAS Event Engineering

Galeria: Największy w Polsce pokaz 3D mappingu z Triasem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Podobny efekt uzyskuje się stosując ledwall tzn. ażurowe układy ledowe-wtedy obraz jest widoczny nawet w dzień i w słońcu... Tutaj żaden rzutnik nie da rady. Budynek pokrywa się instalacją specjalnych paneli siatek z diodami led. Nie trzeba wynajmować wtedy budynku naprzeciwko :). Ciekawe co jest bardziej opłacalne?
3D mapping? WTF? kto wymyśla te hasła...? może prędzej "projekcja synchroniczna dużego formatu" będzie "po polskiemu" ? ;)

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764