logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najwyższe trofeum dla lasera Universal Laser Systems

  PR 24.02.2012, przeczytano 1152 razy

Ploter laserowy firmy Universal Laser Systems został po raz drugi nagrodzony podczas jednej z największych imprez branżowych. Zaprezentowany przez firmę COLOP Polska hybrydowy ploter laserowy PLS 6MW zdobył medal "The Prize for Innovations Rema Days Warsaw 2012".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwyzsze-trofeum-dla-lasera-universal-laser-systems,14748,artykul.html

Jury pod przewodnictwem dr hab. inż. Jerzego Petriaszwiliego z Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej, w pierwszym dniu targów przyznało tytuł za innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Medal przyznany w Warszawie to już drugie wyróżnienie, które potwierdza wyjątkowe możliwości urządzenia. Podczas ubiegłorocznej edycji Międzynarodowych Targów Poznańskich ploter PLS 6MW także zdobył najwyższe trofeum.

Użytkownicy nagradzanego dwukrotnie modelu fibrowego PLS 6 MW zyskują bardzo szerokie spektrum zastosowań. Możliwość grawerowania niemal każdego materiału pozwala realizować wszechstronne zlecenia. Stosowanie kilku źródeł lasera pozwala na grawerowanie metali, większości materiałów organicznych a także materiałów transparentnych typu PET.

Przyznana nagroda, już podczas targów wzbudziła szczególne zainteresowanie. Klienci zwracali uwagę na szeroki wachlarz usług, który można tworzyć dzięki jednej inwestycji. Dla wielu zwiedzających istotnym elementem był również stół roboczy, którego powierzchnia wyróżnia ploter PLS 6MW na tle wielu systemów o podobnym zastosowaniu w zakresie obróbki metali.

Medal targów Rema Days oraz Złoty Medal MTP nagradza najlepszych producentów i dostawców urządzeń, a także przedsiębiorców realizujących swoje usługi na wyróżnionych systemach. Uzyskanie tytułu na targach doceniane jest wśród profesjonalistów, którzy częściej dokonują zakupów nagrodzonych wyrobów. Ponadto, firmy wyposażone w sprzęt uznany przez ekspertów, łatwiej przekonują Klientów o najwyższej jakości oferowanych usług.

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764