logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Naklejki magnetyczne: Nowy nośnik reklamowy Euronet w kampanii Blikomanii

  PR 31.07.2019, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Naklejki magnetyczne z reklamą umieszczono na urządzeniach zlokalizowanych w strategicznych punktach, sprofilowanych pod kątem grupy docelowej kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naklejki-magnetyczne%3A-nowy-nosnik-reklamowy-euronet-w-kampanii-blikomanii,383425,artykul.html

Naklejki magnetyczne na bokach bankomatów i wpłato-bankomatów jest jednym z najnowszych formatów oferowanych przez sieć Euronet Polska. Powierzchnia o wymiarach 130x60 cm zapewnia dobrą widoczność reklamy nie tylko klientom korzystającym z urządzenia, ale również osobom przebywającym w jego pobliżu.

ilustracjastrzałka

- Intensywną kampanię promującą Blikomanię prowadzimy m.in. w prasie, radiu, telewizji oraz internecie. Wykorzystanie bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska jako nośników reklamowych pozwala nam dotrzeć do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również lokalizacja urządzeń sieci Euronet Polska w strategicznych miejscach, jak galerie handlowe, dworce czy lotniska. To zapewnia dużą widownię kampanii – zaznacza Adam Kokoszkiewicz Dyrektor Departamentu Sprzedaży z Polskiego Standardu Płatności.

Źródło: Euronet Polska

Dodatkowe informacje:

Euronet Polska, największy niezależny operator bankomatów i wpłato-bankomatów w kraju, udostępnia szeroki wybór formatów reklamowych na sieci urządzeń, która liczy 7800 nośników reklamowych. Partnerzy biznesowi Euronet mogą kierować swój przekaz reklamowy m.in. na ekranie powitalnym, ekranie wyboru języka, ekranie wyboru potwierdzenia, ekranie autoryzacyjnym czy pożegnalnym, a także na rewersie potwierdzenia transakcji lub kuponach wydawanych wraz z wypłacaną z bankomatów gotówką. Różnorodność i rodzaj powierzchni reklamowych umożliwiają dostosowanie ich do celu i rodzaju komunikatu oraz precyzyjne dotarcie do potencjalnych grup klientów. Sieć Euronet Polska umożliwia elastyczny dobór lokalizacji bankomatów oraz formatów reklamowych, co umożliwia dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764