logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Naklejki magnetyczne: Nowy nośnik reklamowy Euronet w kampanii Blikomanii

  PR 31.07.2019, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Naklejki magnetyczne z reklamą umieszczono na urządzeniach zlokalizowanych w strategicznych punktach, sprofilowanych pod kątem grupy docelowej kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naklejki-magnetyczne%3A-nowy-nosnik-reklamowy-euronet-w-kampanii-blikomanii,383425,artykul.html

Naklejki magnetyczne na bokach bankomatów i wpłato-bankomatów jest jednym z najnowszych formatów oferowanych przez sieć Euronet Polska. Powierzchnia o wymiarach 130x60 cm zapewnia dobrą widoczność reklamy nie tylko klientom korzystającym z urządzenia, ale również osobom przebywającym w jego pobliżu.

ilustracjastrzałka

- Intensywną kampanię promującą Blikomanię prowadzimy m.in. w prasie, radiu, telewizji oraz internecie. Wykorzystanie bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska jako nośników reklamowych pozwala nam dotrzeć do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również lokalizacja urządzeń sieci Euronet Polska w strategicznych miejscach, jak galerie handlowe, dworce czy lotniska. To zapewnia dużą widownię kampanii – zaznacza Adam Kokoszkiewicz Dyrektor Departamentu Sprzedaży z Polskiego Standardu Płatności.

Źródło: Euronet Polska

Dodatkowe informacje:

Euronet Polska, największy niezależny operator bankomatów i wpłato-bankomatów w kraju, udostępnia szeroki wybór formatów reklamowych na sieci urządzeń, która liczy 7800 nośników reklamowych. Partnerzy biznesowi Euronet mogą kierować swój przekaz reklamowy m.in. na ekranie powitalnym, ekranie wyboru języka, ekranie wyboru potwierdzenia, ekranie autoryzacyjnym czy pożegnalnym, a także na rewersie potwierdzenia transakcji lub kuponach wydawanych wraz z wypłacaną z bankomatów gotówką. Różnorodność i rodzaj powierzchni reklamowych umożliwiają dostosowanie ich do celu i rodzaju komunikatu oraz precyzyjne dotarcie do potencjalnych grup klientów. Sieć Euronet Polska umożliwia elastyczny dobór lokalizacji bankomatów oraz formatów reklamowych, co umożliwia dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764