logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nałęczowianka odsłania mural pochłaniający zanieczyszczenia

  PR 03.08.2021, przeczytano 785 razy
ilustracjastrzałka

W centrum Warszawy pojawił się specjalny mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia, na którym marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka dziękuje konsumentom za poprawne sortowanie odpadów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naleczowianka-odslania-mural-pochlaniajacy-zanieczyszczenia,392507,artykul.html

Mural powstał na ścianie budynku przy ul. Jaworzyńskiej 9 w centrum Warszawy – przy jednym z najruchliwszych skrzyżowań w stolicy, przez które każdego miesiąca przejeżdża ponad 2,5 miliona aut. Malowidło wykonane przy użyciu specjalnych farb fotokatalitycznych pochłaniających zanieczyszczenia będzie zdobiło ścianę do 15 sierpnia br.

Autorką projektu jest ilustratorka i projektantka graficzna Pola Augustynowicz. Na muralu oprócz pięknej ilustracji zamieszczono także podziękowania skierowane do konsumentów, którzy segregują odpady. Dzięki takim działaniom butelki wody Nałęczowianka mają szansę dostać “drugie życie”. Już teraz butelki dla wszystkich niegazowanych formatów marki (również napojów funkcjonalnych NAŁ+) powstają w połowie z przetworzonego tworzywa. Co więcej, marka Nałęczowianka do pakowania butelek w zgrzewki wykorzystuje folię wyprodukowaną w 50% z plastiku z recyklingu.

Źródło: Nestlé Waters

Dodatkowe informacje:

Nestlé Waters, w którego portfolio znajduje się marka Nałęczowianka, na tym jednak nie poprzestaje i ma ambitne cele: do 2030 roku chce odzyskiwać tyle butelek z tworzyw sztucznych, ile wprowadza na rynek, a do 2025 roku o 1/3 ograniczyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych, w tym zwiększyć udział PET z recyklingu we wszystkich swoich butelkach do 50%. Nestlé prowadzi także projekty mające na celu redukcję lub neutralizację emitowanego dwutlenku węgla dla całego portfolio w swoim biznesie Waters do 2025 roku. Do tego samego roku Nestlé Waters chce osiągnąć pozytywny wpływ na zasoby wody tam, gdzie prowadzi działalność. Rozlewnia wody Nałęczowianka jako pierwszy zakład w Polsce otrzymała prestiżowy, międzynarodowy certyfikat Alliance for Water Stewardship przyznawany przedsiębiorstwom, które dbają o zasoby wody we współpracy z lokalną społecznością.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764