logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nałęczowianka rusza z kampanią popularyzującą recykling

  PR 09.06.2020, przeczytano 1992 razy
ilustracjastrzałka

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka inicjuje kampanię „Uwierz w recykling”. W poniedziałek 8 czerwca ruszyła emisja spotów w telewizji, w kolejnym etapie – komunikacja w kanałach Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naleczowianka-rusza-z-kampania-popularyzujaca-recykling,387359,artykul.html

Kampania „Uwierz w recykling” ma charakter edukacyjny: jej celem jest zaangażowanie konsumentów do intensywniejszych działań na rzecz przetwarzania butelek PET. Marka uświadamia, że butelki PET to nie odpad, a cenny surowiec, który można w pełni przetworzyć i wykorzystać w ponownej produkcji różnego rodzaju przedmiotów oraz opakowań.

- Recykling nie może się odbyć bez udziału konsumentów: pierwszym krokiem jest bowiem wyrzucenie przez nich butelki PET do odpowiedniego, żółtego kosza. – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka – W kampanii „Uwierz w recykling” rolę główną grają dwa wyjątkowe produkty w naszym portfolio – Nałęczowianka w butelkach wykonanych w 50% z rPET: o pojemności 1 litra oraz właśnie wprowadzona na rynek pojemność 1,5 litra. Koncept kreatywny polega na tym, że nasze butelki zastanawiają się, jaką formę przyjmą po recyklingu, czym zostaną w kolejnym „wcieleniu” – słuchawkami, kurtką, butami, a może ponownie butelką? Wykorzystaliśmy przedmioty doskonale znane konsumentom i codziennie przez nich używane, które, co ważne, zostały naprawdę wykonane z udziałem PET z recyklingu (rPET). Chcemy pokazać, że surowce wtórne mogą znaleźć szereg różnych zastosowań, jednak nie byłoby to możliwe bez wsparcia konsumentów. Dlatego bardzo im dziękujemy za każdą poprawnie wyrzuconą butelkę! – podkreśla.

ilustracjastrzałka

Kampania „Uwierz w recykling” to kolejna odsłona działań edukacyjnych Nestlé Waters, producenta marki Nałęczowianka, popularyzujących recykling. W ich ramach firma różnymi metodami uświadamia, jak ważna jest prawidłowa segregacja odpadów oraz w jaki sposób odbywa się ich powtórne przetwarzanie. Służą temu m.in. filmy pokazujące proces recyklingu butelek PET krok po kroku oraz broszura informacyjna pt. „Wszystko, co musisz wiedzieć o plastikowych butelkach PET”, wyjaśniająca m.in. pojęcie gospodarki o obiegu zamkniętym – materiały są dostępne na stronie nestle.pl/butelki-pet-cenny-surowiec. Zarazem producent konsekwentnie zwiększa zastosowanie rPET w swoich opakowaniach: firma zobowiązała się, że do 2025 roku, w skali globalnej, co najmniej 35% PET w butelkach będzie pochodzić właśnie z recyklingu.

ilustracjastrzałka

„Uwierz w recykling” jest inicjatywą zrealizowaną lokalnie, dedykowaną marce Nałęczowianka. Kampania obejmie telewizję i digital, VOD, YouTube, media społecznościowe i aplikacje mobilne. W ramach kampanii powstały dynamiczne filmy, a bohaterem każdego z nich stały się przedmioty faktycznie wykonane z wykorzystaniem rPET.

Projekt przygotowały agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Artcore (produkcja), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).

ilustracjastrzałka

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764