logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami

  PR 20.10.2020, przeczytano 544 razy
ilustracjastrzałka

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/naleczowianka-wspiera-kampanie-_sila-pragnienia_-loteria-z-eko-nagrodami,388871,artykul.html

Nałęczowianka w swoich ostatnich działaniach komunikacyjnych podkreśla rolę pragnienia w dwóch znaczeniach: to fizjologiczne należy gasić, natomiast pragnienia życiowe, rozumiane jako chęć spełniania marzeń i aktywnego osiągania celów – warto w sobie podsycać. Marka zauważa, że jednym z nich może być pragnienie bycia „eko” oraz uzupełnia trwającą kampanię o aspekt  środowiskowy.

– Promowanie postaw proekologicznych jest bardzo ważne w działalności Nałęczowianki. To właśnie nasza marka jako pierwsza w Polsce wprowadziła na rynek litrową butelkę dla wody wyprodukowaną w 50% z tworzywa PET pochodzącego z recyklingu. Mamy nadzieję, że loteria, którą organizujemy, wzbudzi zainteresowanie konsumentów i zachęci ich do eko-rozwiązań. – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager Nałęczowianki.

Zasady udziału w loterii są proste. Każdy, kto zakupi 3 dowolne butelki Nałęczowianki, może do 30 listopada wysłać SMS i natychmiast dowiedzieć się, czy wygrał jedną ze 120 sportowych toreb wykonanych z butelek z recyklingu. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody tygodniowej oraz głównej. Pulę nagród tygodniowych tworzy 9 elektrycznych rowerów trekkingowych KROSS, natomiast główną nagrodą jest w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf.

– Warto zauważyć, że jedną z nagród stanowi torba wykonana z przetworzonych butelek plastikowych. Zdecydowaliśmy się na to nie bez przyczyny. Chcemy bowiem nieustannie podkreślać, że wszystkie butelki Nałęczowianki w pełni nadają się do ponownego przetworzenia, dzięki czemu nie są odpadem, a cennym surowcem, który może w procesie recyklingu zyskać „drugie życie” i wrócić do nas w zupełnie nowej postaci. Jednak nie jest to możliwe bez wsparcia konsumentów, gdyż wszystko zaczyna się od umieszczenia takiej butelki z tworzywa PET w odpowiednim, żółtym koszu na plastik. Dlatego dziękujemy wszystkim, którzy poprzez poprawną segregację dbają o środowisko. – dodaje Katarzyna Sternowska.

Loterię „Miej w sobie pragnienie bycia eko” promuje dedykowany spot, który można zobaczyć w telewizji, na platformach streamingowych (Player, Ipla, YouTube) oraz na popularnych portalach internetowych (WP, Interia, Onet, Agora). Loteria jest promowana także w sklepach za pomocą materiałów POS oraz w wybranych aplikacjach mobilnych (Listopnic, Fitatu, Blix) i w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764