WIADOMOŚCI

Nanovo wdraża system elektronicznej komunikacji w punktach obsługi Klienta UPC

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 21.04.2017, przeczytano 147 razy

Dostosowane do tematu rozmów interesantów z konsultantami treści prezentowane są na ponad 150 cyfrowych ekranach w całej sieci obsługi klienta operatora UPC (salony i tzw. „wyspy” w centrach handlowych). Zarządzaniem, dostarczeniem potrzebnej technologii oraz wdrożeniem systemu zajęli się specjaliści z dynamicznie rozwijającej się polskiej spółki Nanovo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nanovo-wdraza-system-elektronicznej-komunikacji-w-punktach-obslugi-klienta-upc,32230,artykul.html

Integracja emitowanych na cyfrowych ekranach treści z systemem kolejkowym to jedna z wyjątkowych możliwości zastosowania digital signage. Dzięki wykorzystaniu opracowanej przez specjalistów Nanovo unikalnej technologii Signio, wdrożone w punktach obsługi klienta UPC rozwiązanie zyskuje zupełnie nowe funkcje. Innowacja wdrożonego przez Nanovo systemu polega bowiem na dostosowaniu komunikacji określonych treści - na umieszczonych nad stanowiskiem obsługi klienta monitorach - do tematu spotkania interesanta z konsultantem.

- Integrujemy całą komunikację elektroniczną w punktach obsługi UPC. System wspiera sprzedaż i polepsza doświadczenie konsumenckie. Unikalnym aspektem, nie spotykanym nigdzie wcześniej, jest połączenie systemu digital signage z systemem kolejkowym w takim sposób, aby każdy interesant mógł oglądać treści, które mogą być dla niego/niej interesujące ze względu na wybrany temat rozmowy
z konsultantem.
– mówi Dariusz Sobczak – członek zarządu Nanovo.

Każdy interesant odwiedzający salony  sieci UPC określa temat spotkania z konsultantem dzięki systemowi kolejkowemu (wybór określonego numerka oznacza wybór danego tematu rozmowy z konsultantem). Może więc na przykład być to przedłużenie umowy na dostarczanie internetu, telewizji kablowej czy rozszerzenie oferty korzystania z telewizji o nowe kanały. W momencie rozpoczęcia rozmowy z konsultantem, na cyfrowym monitorze nad stanowiskiem startuje emisja treści dotyczących tematu rozmowy. Jeśli jest to więc np. poszerzenie oferty, przedstawiana jest np. cała gama dodatkowych kanałów tematycznych objętych specjalną ofertą w taki sposób, aby zachęcić interesanta do podjęcia stosownej decyzji.

- Dzięki wybranemu w systemie kolejkowym numerkowi, system digital signage otrzymuje natychmiastową informację, jakie treści mają zostać wyemitowane na cyfrowych ekranach. W ten sposób otrzymujemy więc unikalną konfigurację sygnału z systemu kolejkowego z cyfrową dystrybucją treści, emitowanej w bardzo atrakcyjny dla potencjalnie zainteresowanej osoby sposób, a do tego opracowanej przez operatora telewizji kablowej i internetu. – dodaje Dariusz Sobczak.

Znajdujące się w salonach UPC videowalle i zlokalizowane w witrynach ekrany to rozwiązania, które - oddziałując na uwagę osób mijających placówki tego operatora telewizji kablowej i internetu - wpływają na lepsze doświadczenie konsumenckie. Pokazują one uniwersalność digital signage, bowiem rozwiązania tej dziedziny znajdują zastosowanie w coraz większej ilości branż. Nanovo stale pracuje nad rozwojem możliwości digital signage, łącząc emisję treści na cyfrowych ekranach, atrakcyjny sposób ich prezentacji z doświadczeniem klienta i uzależnieniem od innych czynników, które mogą mieć w danym momencie wpływ na podjęcie stosownej decyzji zakupowej przez odbiorcę.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 11.12.2017, 144 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone