logo
WIADOMOŚCI

Nanovo wdraża system elektronicznej komunikacji w punktach obsługi Klienta UPC

Mateusz Zawiślak  PR 21.04.2017, przeczytano 160 razy

Dostosowane do tematu rozmów interesantów z konsultantami treści prezentowane są na ponad 150 cyfrowych ekranach w całej sieci obsługi klienta operatora UPC (salony i tzw. „wyspy” w centrach handlowych). Zarządzaniem, dostarczeniem potrzebnej technologii oraz wdrożeniem systemu zajęli się specjaliści z dynamicznie rozwijającej się polskiej spółki Nanovo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nanovo-wdraza-system-elektronicznej-komunikacji-w-punktach-obslugi-klienta-upc,32230,artykul.html

Integracja emitowanych na cyfrowych ekranach treści z systemem kolejkowym to jedna z wyjątkowych możliwości zastosowania digital signage. Dzięki wykorzystaniu opracowanej przez specjalistów Nanovo unikalnej technologii Signio, wdrożone w punktach obsługi klienta UPC rozwiązanie zyskuje zupełnie nowe funkcje. Innowacja wdrożonego przez Nanovo systemu polega bowiem na dostosowaniu komunikacji określonych treści - na umieszczonych nad stanowiskiem obsługi klienta monitorach - do tematu spotkania interesanta z konsultantem.

- Integrujemy całą komunikację elektroniczną w punktach obsługi UPC. System wspiera sprzedaż i polepsza doświadczenie konsumenckie. Unikalnym aspektem, nie spotykanym nigdzie wcześniej, jest połączenie systemu digital signage z systemem kolejkowym w takim sposób, aby każdy interesant mógł oglądać treści, które mogą być dla niego/niej interesujące ze względu na wybrany temat rozmowy
z konsultantem.
– mówi Dariusz Sobczak – członek zarządu Nanovo.

Każdy interesant odwiedzający salony  sieci UPC określa temat spotkania z konsultantem dzięki systemowi kolejkowemu (wybór określonego numerka oznacza wybór danego tematu rozmowy z konsultantem). Może więc na przykład być to przedłużenie umowy na dostarczanie internetu, telewizji kablowej czy rozszerzenie oferty korzystania z telewizji o nowe kanały. W momencie rozpoczęcia rozmowy z konsultantem, na cyfrowym monitorze nad stanowiskiem startuje emisja treści dotyczących tematu rozmowy. Jeśli jest to więc np. poszerzenie oferty, przedstawiana jest np. cała gama dodatkowych kanałów tematycznych objętych specjalną ofertą w taki sposób, aby zachęcić interesanta do podjęcia stosownej decyzji.

- Dzięki wybranemu w systemie kolejkowym numerkowi, system digital signage otrzymuje natychmiastową informację, jakie treści mają zostać wyemitowane na cyfrowych ekranach. W ten sposób otrzymujemy więc unikalną konfigurację sygnału z systemu kolejkowego z cyfrową dystrybucją treści, emitowanej w bardzo atrakcyjny dla potencjalnie zainteresowanej osoby sposób, a do tego opracowanej przez operatora telewizji kablowej i internetu. – dodaje Dariusz Sobczak.

Znajdujące się w salonach UPC videowalle i zlokalizowane w witrynach ekrany to rozwiązania, które - oddziałując na uwagę osób mijających placówki tego operatora telewizji kablowej i internetu - wpływają na lepsze doświadczenie konsumenckie. Pokazują one uniwersalność digital signage, bowiem rozwiązania tej dziedziny znajdują zastosowanie w coraz większej ilości branż. Nanovo stale pracuje nad rozwojem możliwości digital signage, łącząc emisję treści na cyfrowych ekranach, atrakcyjny sposób ich prezentacji z doświadczeniem klienta i uzależnieniem od innych czynników, które mogą mieć w danym momencie wpływ na podjęcie stosownej decyzji zakupowej przez odbiorcę.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 57 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone