Nanovo debiutuje wśród polskich spółek o największym przyroście przychodów. Prestiżowy ranking z takimi firmami publikuje właśnie Computerworld. Polska spółka technologiczna, mimo, że pojawia się w nim pierwszy raz, od razu zajmuje tam wysokie, piętnaste miejsce. Od kilku lat Nanovo notuje stały i dynamiczny wzrost, rozwijając jednocześnie nowe specjalizacje i będąc liderem w tworzeniu rozwiązań digital signage. Firma zwiększa zatrudnienie i pozyskuje najbardziej cenionych specjalistów na rynku. 1 lipca do Nanovo dołączył Marcin Cieśliński, który będzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego.
Marcin Cieśliński odpowiada m.in. za nadzór nad dotychczasową, wysoką jakością integracji skomplikowanego łańcucha wartości - od service design, poprzez rozwijanie nowych funkcjonalności oprogramowania, wybór i zakupy optymalnego sprzętu, piloty i wdrożenia, aż do tworzenia, produkcji i administracji treści oraz serwisowania sieci klientów Nanovo.
- Niezwykle dynamiczny wzrost wymaga szybkiego przygotowania spółki do rozwoju z 50-cio osobowej struktury do 100-tu osobowej w ciągu najbliższych dwóch lat. Wzrastają też potrzeby i wymagania naszych Klientów dotyczące głębokiej integracji naszych rozwiązań z ich systemami wewnętrznymi. Doświadczenie Marcina ze współpracy z największymi firmami technologicznymi w Polsce i z innych projektów przybliży dołączenie naszej firmy do grona najciekawszych spółek IT w Polsce - mówi Piotr Badowski, CEO Nanovo.
Z roku na rok Nanovo umacnia swoją rynkową pozycję. Debiut w prestiżowym rankingu Computerworld to dla tej firmy od razu wejście do grona polskim spółek IT o największym przyroście przychodów. Nanovo zajmuje w tym, liczącym kilkadziesiąt pozycji zestawieniu, aż piętnaste miejsce.
- To wynik konsekwentnej realizacji naszej strategii w dostarczaniu usług na najwyższym poziomie technologicznym i intelektualnym. Dzięki temu wychodzimy poza kategorię samego digital signage: nie świadczymy już jedynie usług wyświetlania treści, ale dzięki naszej technologii umożliwiamy lub usprawniamy fundamentalne procesy zakupowe i obsługi Klienta – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za strategię i rozwój w Nanovo. .
W stosunku rok do roku firma osiągnęła wzrost na poziomie 133 procent. Należy ona do grona środkowo europejskich liderów w digital signage, tworząc również rozwiązania w obszarze self service czy podpisu elektronicznego. Kluczową przewagą konkurencyjną jest usługa Service Design, która gwarantuje lepszy zwrot z inwestycji w technologię Digital In Store. Dziś firma zatrudnia 50 osób, głównie specjalistów z obszaru IT i zarządzania. Od początku lipca dołączył do nich Marcin Cieśliński, który współpracował m.in. z JD Power and Associates, Tesco Bank, Visa, HCA Healthcare, SWIFT, Telefonica/O2.
Źródło: Nanovo