logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nanovo wśród najlepiej rokujących spółek IT w Polsce w 2019 r.

  PR 11.07.2019, przeczytano 1200 razy
ilustracjastrzałka
Marcin Cieśliński

Nanovo debiutuje wśród polskich spółek o największym przyroście przychodów. Prestiżowy ranking z takimi firmami publikuje właśnie Computerworld. Polska spółka technologiczna, mimo, że pojawia się w nim pierwszy raz, od razu zajmuje tam wysokie, piętnaste miejsce. Od kilku lat Nanovo notuje stały i dynamiczny wzrost, rozwijając jednocześnie nowe specjalizacje i będąc liderem w tworzeniu rozwiązań digital signage. Firma zwiększa zatrudnienie i pozyskuje najbardziej cenionych specjalistów na rynku. 1 lipca do Nanovo dołączył Marcin Cieśliński, który będzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nanovo-wsrod-najlepiej-rokujacych-spolek-it-w-polsce-w-2019-r.,383212,artykul.html

Marcin Cieśliński odpowiada m.in. za nadzór nad dotychczasową, wysoką jakością integracji skomplikowanego łańcucha wartości - od service design, poprzez rozwijanie nowych funkcjonalności oprogramowania, wybór i zakupy optymalnego sprzętu, piloty i wdrożenia, aż do tworzenia, produkcji i administracji treści oraz serwisowania sieci klientów Nanovo.

- Niezwykle dynamiczny wzrost wymaga szybkiego przygotowania spółki do rozwoju z 50-cio osobowej struktury do 100-tu osobowej w ciągu najbliższych dwóch lat. Wzrastają też potrzeby i wymagania naszych Klientów dotyczące głębokiej integracji naszych rozwiązań z ich systemami wewnętrznymi. Doświadczenie Marcina ze współpracy z największymi firmami technologicznymi w Polsce i z innych projektów przybliży dołączenie naszej firmy do grona najciekawszych spółek IT w Polsce - mówi Piotr Badowski, CEO Nanovo.

Z roku na rok Nanovo umacnia swoją rynkową pozycję. Debiut w prestiżowym rankingu Computerworld to dla tej firmy od razu wejście do grona polskim spółek IT o największym przyroście przychodów. Nanovo zajmuje w tym, liczącym kilkadziesiąt pozycji zestawieniu, aż piętnaste miejsce.

- To wynik konsekwentnej realizacji naszej strategii w dostarczaniu usług na najwyższym poziomie technologicznym i intelektualnym. Dzięki temu wychodzimy poza kategorię samego digital signage: nie świadczymy już jedynie usług wyświetlania treści, ale dzięki naszej technologii umożliwiamy lub usprawniamy fundamentalne procesy zakupowe i obsługi Klienta – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za strategię i rozwój w Nanovo.     .

W stosunku rok do roku firma osiągnęła wzrost na poziomie 133 procent. Należy ona do grona środkowo europejskich liderów w digital signage, tworząc również rozwiązania w obszarze self service czy podpisu elektronicznego. Kluczową przewagą konkurencyjną jest usługa Service Design, która gwarantuje lepszy zwrot z inwestycji w technologię Digital In Store. Dziś firma zatrudnia 50 osób, głównie specjalistów z obszaru IT i zarządzania. Od początku lipca dołączył do nich Marcin Cieśliński, który współpracował m.in. z JD Power and Associates, Tesco Bank, Visa, HCA Healthcare, SWIFT, Telefonica/O2.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.pl

Dodatkowe informacje:

Marcin Cieśliński ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania projektami, budowania i rozwijania modeli operacyjnych, optymalizacji procesów biznesowych oraz zwiększania dojrzałości organizacji. Wdrażał m.in. kompleksowe rozwiązania IT organizacjach z sektora m.in.: telekomunikacyjnego, finansowego, medycznego, czy handlowego w Polsce, Wielkiej Brytanii, Belgii oraz Stanach Zjednoczonych. Swoje doświadczenie przekuł na liczne sukcesy w Orange Polska, gdzie prowadził program transformacji Rynku Biznesowego Orange Polska, wspierając digitalizację modeli operacyjnych, kanałów sprzedaży, tworzenie nowych produktów oraz upraszczając procesy biznesowe. Wcześniej przez kilka lat pracował na rzecz Integrated Solutions, jednego z czołowych integratorów ICT w Polsce, gdzie współtworzył model operacyjny i skutecznie wdrożył metodyki zarządzania projektami. Dzieli się także swoją wiedzą podczas szkoleń, warsztatów i wystąpień publicznych, a także jako wykładowca na studiach podyplomowych i MBA w Warszawie, Łodzi i Gdańsku. Za swoje osiągnięcia w zarządzaniu projektami oraz wdrażaniu biur projektów w organizacji otrzymał liczne nagrody m.in. w konkursach organizowanych przez Project Management Institute.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764