logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nanovo wzmacnia swoją pozycję i zatrudnia specjalistów

  PR 13.10.2016, przeczytano 2713 razy

Nanovo – młoda i dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna specjalizująca się dotąd w rozwiązaniach Digital Signage, poszerza swoją ofertę o nowe rozwiązania Customer Experience np. systemy kolejkowe i analitykę zachowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nanovo-wzmacnia-swoja-pozycje-i-zatrudnia-specjalistow,30234,artykul.html

Wzbogaca  jednocześnie łańcuch wartości o tworzenie kontentu i administrowanie systemami. W tym celu wzmacnia swój zespół, pozyskując najlepszych specjalistów z rynku. Nowi pracownicy zajmują się już obsługą m.in. najbardziej rozwojowych projektów związanych z takimi klientami Nanovo jak Play lub takich, które firma niedawno rozpoczęła współpracę – np. MBank lub Costa Coffee. Kierowane przez zatrudnionych w firmie specjalistów zespoły wdrażają też projekty w Czechach oraz walczą o nowe kontrakty w Wielkiej Brytanii, Rosji i innych rynkach europejskich.

Nanovo to dziś jeden z głównych graczy na rynku Digital Signage w Polsce. Wprowadza też do swojej oferty nowe rozwiązania wspierające komunikację marketingową. Aby sprawnie zarządzać całym procesem rozwoju, firma zatrudnia najwyższej klasy ekspertów od programowania multimediów, zarządzania skomplikowanymi procesami project management, tworzenia kontentu oraz doradztwa w zakresie komunikacji kontekstowej.

- Cały czas poszukujemy pracowników o niekonwencjonalnym podejściu do powierzonych zadań. Chodzi zarówno o konsultantów, jak i managerów, do grona których dołączyli do nas ostatnio najlepsi specjaliści na rynku, mający doświadczenie we współpracy z dużymi firmami i korporacjami. – mówi Dariusz Sobczak – współzałożyciel i prezes zarządu Nanovo.

Tworzeniem i administrowaniem kontentem (tworzy i zarządza treściami w sieciach ekranów klientów firmy) zajmuje się Maciej Skóra. To doświadczony menadżer, który wcześniej kierował już wieloosobowymi zespołami w firmach m.in. branży reklamowej, takich jak Euro RSCG czy sieciowa korporacja Havas Worldwide. O zostawieniu tej ostatniej i podjęciu pracy w Nanovo zdecydował, by – jak twierdzi – rozwijać się, kierując projektami, których efektem są niestandardowe rozwiązania w bardzo perspektywicznych technologiach.

- Zdecydowałem się opuścić własną „strefę komfortu”, poczuć satysfakcję ze współtworzenie czegoś fajnego, wyjątkowego, z ogromnym potencjałem.
– mówi Maciej Skóra i dodaje: - W Nanovo podobają mi się dwie rzeczy: z jednej strony ogromny entuzjazm pracujących tu ludzi, co jest cechą organizacji młodej, dynamicznie rozwijającej się, z drugiej - ogromny profesjonalizm. Taki zespół kompletuje się latami… Podoba mi się mniejsza struktura, krótsza ścieżka decyzyjna dająca możliwość szybszej realizacji i wdrożenia ciekawych pomysłów.

Do Nanovo dołączył też Andrzej Kowalczyk, który pracował wcześniej m.in. w Grupie PZU. W nowym miejscu kieruje zespołem zajmującym się obsługą jednego z najważniejszych klientów firmy, jakim jest operator telekomunikacyjny Play.

- Po latach zdobywania doświadczenia w dużych organizacjach, postanowiłem  znaleźć coś nowego, co dopiero niedawno pojawiło się w Polsce i jest kolejnym etapem ewolucji w komunikacji z klientem. Satysfakcja we współtworzeniu nowatorskich rozwiązań, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie szybko zmieniającego się świata konsumentów, to chyba najlepsza motywacja do pracy w Nanovo. – mówi Andrzej Kowalczyk.

Kierowaniem zespołu Project Management w Nanovo zajmuje się Marcin Płatek, który zdecydował się na dołączenie do zespołu po latach pracy u największego w Polsce operatora infrastruktury radiowo-telewizyjnej – w spółce Emitel. Teraz w jego gestii w Nanovo jest zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za wdrożenia projektów oraz za relację z dostawcami hardware’u.

- Do dołączenia do Nanovo skłoniła mnie chęć dalszego rozwoju zawodowego w rynku Multimediów i Digital Signage, z którym związany jestem już prawie 10 lat. Niestety do tej pory nie udało mi się znaleźć na rynku takiej firmy, które kompleksowo obsługiwała by Klientów w tym zakresie. Nanovo jest pierwszą firmą, która całościowo wspiera multimedialne aspiracje polskich przedsiębiorstw. Efekty takiego podejścia są doskonale widoczne. Mimo iż przez kilka poprzednich lat z innymi firmami pracowałem i uczestniczyłem w pozyskaniu takich Klientów jak np.  Mc Donalds, Deutsche Bank, LuxMed, Medicover, to dopiero kompleksowe podejście Nanovo pozwoliło na zdobycie do tej pory już kilkudziesięciu znanych marek. – mówi Marcin Płatek.

Twórcy, a jednocześnie członkowie zarządu Nanovo przyznają, że przy każdej rozmowie ze specjalistami, których chcieli u siebie w firmie zatrudnić, posługują się głównie intuicją, co wychodzi im na dobre. Przez pierwsze 3 lata nikt nie złożył im wypowiedzenia.

- Nanovo to fantastyczni ludzie. Możliwość działania w strukturze, która jest szybka i elastyczna. Proponujemy innowacyjne rozwiązania dla największych graczy na rynku, a to pozwala zaspokajać ambicję. To miejsce dla ludzi odważnych, otwartych, świadomych swoich mocnych stron i silnych kompetencji. - mówi Dariusz Sobczak, prezes zarządu Nanovo, a Piotr Badowski – twórca firmy dodaje: - Budujemy spółkę o nowych kompetencjach ale na fundamentach naszych kluczowych pracowników, którzy dysponują najlepszym na rynku warsztatem i rozumieją sposób działania dużych organizacji. Ich doświadczenie uzupełnione jest przez nieskrępowaną kreatywność naszych talentów technologicznych. Dzięki temu budujemy fundamenty zespołu, który w kolejnych latach ma ambicje walczyć o udziały w rynku europejskiego digital signage i innych technologii z zakresu Customer Experience Managment.

Rekrutacja w Nanovo cały czas trwa. Firma poszukuje dziś specjalistów m.in. do działu technologicznego, sprzedażowego, ale również do zarządzania projektami.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764