logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Napełnij swój dzień do potęgi N - kampania Nałęczowianki

  PR 06.06.2025, przeczytano 271 razy

Nałęczowianka rusza z nową, ogólnopolską kampanią marketingową pod hasłem „Napełnij swój dzień do potęgi N”. Kampania, realizowana w szczycie sezonu i trwająca do końca sierpnia, zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w pełni – z energią, pasją i w zgodzie z własnym rytmem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/napelnij-swoj-dzien-do-potegi-n---kampania-naleczowianki,409147,artykul.html

Nowa komunikacja marki opiera się na prostym, ale silnym przesłaniu: każdy dzień można napełnić tym, co naprawdę ważne. „Napełnij odwagą, by wznieść się wysoko. Napełnij uśmiechem, który poniesie cię dalej” – słyszymy w kampanii. Nałęczowianka, woda mineralna, jest czerpana ze źródła w Nałęczowie. Tam zaczyna się jej historia.

Kampania obejmuje spoty wideo w różnych formatach (30s, 15s, 6s), emitowane w największych stacjach telewizyjnych, na platformach digitalowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), a także na cyfrowych nośnikach OOH w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny odpowiada Publicis, a za zakup mediów – Mindshare. Działania public relations prowadzi BrandLab PR.

- „Napełnij swój dzień do potęgi N” to wyjątkowa kampania, którą chcemy zainspirować naszych konsumentów do pełnego życia, naładowanego energią, pasją i autentycznym rytmem. Wierzymy, że nasza woda, dzięki naturalnej kompozycji składników i silnemu przesłaniu naszej kampanii, będzie towarzyszyć na co dzień tym, którzy chcą żyć w zgodzie ze sobą i czerpać z każdego dnia to, co najważniejsze – mówi Katarzyna Grzechnik, Head of Marketing and Communication w Nestlé Waters & Premium Beverages

Podczas gdy kampania „Napełnij dzień do potęgi N” inspiruje do działania, Nałęczowianka kontynuuje równie ważną misję: działania na rzecz ochrony wody i środowiska w ramach projektu „Ochrona
oraz retencja zasobów wodnych” (Water Regeneration). Od 2020 roku Nestlé Waters & Premium Beverages realizuje ambitny cel: do końca 2025 roku oddawać środowisku co najmniej tyle wody, ile pobiera
do działalności rozlewni. Już dziś – dzięki szeregowi inwestycji infrastrukturalnych i lokalnych inicjatyw – udało się zregenerować ponad 570 tysięcy m³ wody.

Do kluczowych projektów zrealizowanych w ramach programu „Ochrona oraz retencja zasobów wodnych” należą m.in.:

  • budowa kanalizacji w Cynkowie, która pozwala rocznie bezpiecznie zwrócić do środowiska 2 500 m³ wody,
  • modernizacja sieci wodociągowej w Wąwolnicy – 42 000 m³ czystej wody rocznie dla lokalnej społeczności,
  • instalacja lampy UV we współpracy z MZWiK w Nałęczowie, eliminująca bakterie z wody – 570 000 m³ oczyszczonej wody,
  • renowacja studni w Wierzchoniowie zasilającej obszar Kazimierza Dolnego.

Nałęczowianka konsekwentnie rozwija działania, w których łączy troskę o środowisko z realnymi korzyściami dla lokalnej społeczności. Wspólnie z Fundacją Hydroni i władzami samorządowymi przygotowuje kolejną inwestycję: pierwszy w regionie Miejski Ogród Deszczowy, który pomoże w zarządzaniu wodami opadowymi, stanie się ostoją bioróżnorodności i miejscem edukacji ekologicznej. Dotychczasowe działania i ich efekty, które Nałęczowianka zrealizowała wraz z partnerami samorządowymi i merytorycznymi w rejonie Nałęczowa znalazły się w tegorocznym Raporcie „Water Regeneration 2025”, w którym firma dzieli się swoją wizją troski o naturalne zasoby wody i poprawy jej dostępności dla lokalnych społeczności.

- Nie tylko butelkujemy wodę – traktujemy ją jako kapitał naturalny, którym zarządzamy z najwyższą odpowiedzialnością. Zależy nam, by być dobrym sąsiadem: obecnym w codziennym życiu lokalnej społeczności, odpowiadającym na jej realne potrzeby – zarówno środowiskowe, jak i społeczne – mówi Rafał Wróblewski, BEO w Nestlé Waters & Premium Beverages

Duża grupa osób zatrudnionych w rozlewni Nałęczowianki to mieszkańcy gminy Nałęczów. Marka wspiera także lokalne szkoły, domy dziecka, OSP, organizuje warsztaty ekologiczne z okazji Światowego Dnia Wody i angażuje się w edukację dzieci i młodzieży. Wszystko to z myślą o przyszłości – bo jak mówi kampania: Power of N to moc, którą każdy z nas ma w sobie. Trzeba ją tylko obudzić.

Źródło: Nestlé Waters & Premium Beverages

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764