logo
WIADOMOŚCI

Napoleoncat wprowadza nowe opcje automatycznej moderacji treści na Facebooku

Mateusz Zawiślak  PR 05.01.2017, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Tworzenie treści na stronach na Facebooku uważane jest za jedno z bardziej wymagających i czasochłonnych działań marketingowych prowadzonych w mediach społecznościowych. NapoleonCat postanowił ułatwić zarządzanie tym procesem, wprowadzając do swojej platformy funkcję automatycznej moderacji treści


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/napoleoncat-wprowadza-nowe-opcje-automatycznej-moderacji-tresci-na-facebooku,31022,artykul.html

Nowa opcja na platformie NapoleonCat umożliwia definiowanie konkretnych działań do postów na stronie, komentarzy, prywatnych wiadomości oraz komentarzy do ukrytych postów na Facebooku. NapoleonCat może publikować odpowiedzi, przesyłać e-mailem pytania użytkowników do odpowiednich osób w firmie, czy np. kasować spam z komentarzy. Platforma rozbudowała funkcję automoderacji o kolejne opcje. Teraz jej użytkownicy mają możliwość ukrycia wybranych treści – zarówno na podstawie rodzaju kontentu oraz słów kluczowych które zawiera lub tych od konkretnego, wcześniej zdefiniowanego użytkownika.

Ukrywanie komentarzy, czy postów wysyłanych na stronę jest dużo lepszym rozwiązaniem, niż całkowite ich kasowanie. Ukryta treść jest bowiem dostępna dla jej autora, nie jest natomiast widoczna dla fanów danej strony. Dzięki temu można w łatwy sposób zarządzać negatywnymi opiniami oraz  radzić sobie z tzw. „trollami”. Wprowadzona aktualizacja reguł automoderacji pozwala, na podstawie wcześniej zdefiniowanych zasad,  automatycznie ukrywać komentarze użytkowników (również do ukrytych postów), czy wysłane przez nich na stronę posty. Nowa funkcja daje możliwość doprecyzowania, tak iż reguła będzie działała do wybranego wcześniej rodzaju treści, czy też zdefiniowanego słowa kluczowego.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 72 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone