logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Napoleoncat wyróżniony przez G2 Crowd

  PR 11.01.2018, przeczytano 328 razy

Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/napoleoncat-wyrozniony-przez-g2-crowd,35084,artykul.html

G2 Crowd to międzynarodowy serwis, który umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących zakupów biznesowych, dzięki opiniom klientów znajdującym się na stronie. Jego celem jest zapewnienie autentyczności i przejrzystości na rynku biznesowym. Każdego miesiąca witrynę odwiedza ponad milion osób.

Serwis opublikował zestawienie 20 najlepszych produktów do zarządzania mediami społecznościowymi w oparciu o zadowolenie użytkowników. Produkty są oceniane na podstawie satysfakcji konsumentów, a wyniki obliczane są przez algorytm, który uwzględnia tę ocenę. NapoleonCat został wyróżniony w dwóch kategoriach – zajął 8 miejsce w kategorii „Social Media Analytics Software” i 12 miejsce w „Social Media Management Software”. Dodatkowo, w każdej z nich, polska platforma analityczna uzyskała ponad 90 % pozytywnych głosów dotyczących łatwości użycia i spełniania wymagań klientów.

W Polsce powstaje coraz więcej skutecznych rozwiązań technologicznych. Bardzo cieszymy się, że NapoleonCat przyczynia się do rozwoju tej dziedziny. Powodem do dumy jest dla nas również fakt, że to już kolejny ranking oprogramowania biznesowego serwisu G2 Crowd, w którym zostaliśmy wyróżnieni. Jest to również bardzo motywujące, dlatego też cały czas rozwijamy i ulepszamy naszą platformę, z której licznie korzystają klienci zarówno z Polski, jaki i całego świata – mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat (na zdjęciu).

Źródło: NapoleonCat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764