logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Napoleoncat wyróżniony przez G2 Crowd

  PR 11.01.2018, przeczytano 313 razy

Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/napoleoncat-wyrozniony-przez-g2-crowd,35084,artykul.html

G2 Crowd to międzynarodowy serwis, który umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących zakupów biznesowych, dzięki opiniom klientów znajdującym się na stronie. Jego celem jest zapewnienie autentyczności i przejrzystości na rynku biznesowym. Każdego miesiąca witrynę odwiedza ponad milion osób.

Serwis opublikował zestawienie 20 najlepszych produktów do zarządzania mediami społecznościowymi w oparciu o zadowolenie użytkowników. Produkty są oceniane na podstawie satysfakcji konsumentów, a wyniki obliczane są przez algorytm, który uwzględnia tę ocenę. NapoleonCat został wyróżniony w dwóch kategoriach – zajął 8 miejsce w kategorii „Social Media Analytics Software” i 12 miejsce w „Social Media Management Software”. Dodatkowo, w każdej z nich, polska platforma analityczna uzyskała ponad 90 % pozytywnych głosów dotyczących łatwości użycia i spełniania wymagań klientów.

W Polsce powstaje coraz więcej skutecznych rozwiązań technologicznych. Bardzo cieszymy się, że NapoleonCat przyczynia się do rozwoju tej dziedziny. Powodem do dumy jest dla nas również fakt, że to już kolejny ranking oprogramowania biznesowego serwisu G2 Crowd, w którym zostaliśmy wyróżnieni. Jest to również bardzo motywujące, dlatego też cały czas rozwijamy i ulepszamy naszą platformę, z której licznie korzystają klienci zarówno z Polski, jaki i całego świata – mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat (na zdjęciu).

Źródło: NapoleonCat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. z rzędu wyróżnione międzynarodowymi nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia...
Zakończenie kampanii „Wolność liczy się w każdym wieku” [INFOGRAFIKA]
16 lutego 1919 roku zawarciem rozejmu w Trewirze zakończyła się największa zwycięska insurekcja w naszej historii – Powstanie Wielkopolskie. Walki rozpoczęły się 27 grudnia 1918 roku w Poznaniu i były wyrazem nastrojów patriotycznych związanych z możliwością odrodzenia państwa polskiego po I wojnie światowej.100. rocznicę tych wydarzeń, Samorząd...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764