logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Napoleoncat wyróżniony przez G2 Crowd

  PR 11.01.2018, przeczytano 599 razy

Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/napoleoncat-wyrozniony-przez-g2-crowd,35084,artykul.html

G2 Crowd to międzynarodowy serwis, który umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących zakupów biznesowych, dzięki opiniom klientów znajdującym się na stronie. Jego celem jest zapewnienie autentyczności i przejrzystości na rynku biznesowym. Każdego miesiąca witrynę odwiedza ponad milion osób.

Serwis opublikował zestawienie 20 najlepszych produktów do zarządzania mediami społecznościowymi w oparciu o zadowolenie użytkowników. Produkty są oceniane na podstawie satysfakcji konsumentów, a wyniki obliczane są przez algorytm, który uwzględnia tę ocenę. NapoleonCat został wyróżniony w dwóch kategoriach – zajął 8 miejsce w kategorii „Social Media Analytics Software” i 12 miejsce w „Social Media Management Software”. Dodatkowo, w każdej z nich, polska platforma analityczna uzyskała ponad 90 % pozytywnych głosów dotyczących łatwości użycia i spełniania wymagań klientów.

W Polsce powstaje coraz więcej skutecznych rozwiązań technologicznych. Bardzo cieszymy się, że NapoleonCat przyczynia się do rozwoju tej dziedziny. Powodem do dumy jest dla nas również fakt, że to już kolejny ranking oprogramowania biznesowego serwisu G2 Crowd, w którym zostaliśmy wyróżnieni. Jest to również bardzo motywujące, dlatego też cały czas rozwijamy i ulepszamy naszą platformę, z której licznie korzystają klienci zarówno z Polski, jaki i całego świata – mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat (na zdjęciu).

Źródło: NapoleonCat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764