logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narka napojów X Energy sponsorem Parady Wolności w Łodzi

  PR 11.07.2022, przeczytano 965 razy
ilustracjastrzałka

X Energy, nowa marka napojów energetycznych polskiego producenta DRINK ID, została oficjalnym sponsorem Parady Wolności, która odbędzie się 30 lipca 2022 r. w Łodzi. X Energy wspiera komunikacyjnie reaktywację imprezy, a także współorganizuje konkurs na najlepsze przebranie podczas wydarzenia na ulicy Piotrkowskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narka-napojow-x-energy-sponsorem-parady-wolnosci-w-lodzi,396543,artykul.html

X Energy to marka, która, zgodnie ze swoim motto „Zawsze coś eXtra”, ma wnieść powiew świeżości i wolności w dość przewidywalnym świecie napojów energetycznych. To podejście idealnie pokrywa się z wartościami reaktywowanej w tym roku kultowej imprezy Parada Wolności, która kojarzy się z otwartością, swobodą wyrażania siebie oraz zamiłowaniem do dobrej muzyki i zabawy. Producent napoju, firma DRINK ID z Piotrkowa Trybunalskiego, zdecydowała się wesprzeć powrót Parady Wolności na mapę Łodzi, po ponad dwóch dekadach jej absencji jako ważnego kulturowo i społecznie wydarzenia.

- Mamy nadzieję, że nasza obecność na Paradzie Wolności w Łodzi, którą wspieramy jako jej oficjalny energetyk, tym bardziej przyczyni się do tego, że ten wyjątkowy event znów będzie aktywował i pobudzał pozytywną energią, dokładnie tak jak nasza nowa marka - mówi Michał Leszczyński, dyrektor marketingu DRINK ID.

Podczas Parady czarna puszka z charakterystycznym żółtym X pojawi się na różnych nośnikach. W trakcie imprezy na ulicy Piotrkowskiej uczestnicy będą mogli „poczuć moc” także dzięki rozdawanym darmowym napojom oraz gadżetom od X Energy.

Atrakcyjnym punktem Parady będzie sponsorowany przez X Energy konkurs na najlepsze przebranie – spośród najbardziej kreatywnych uczestników uwiecznionych na zdjęciach specjalne jury oraz fani głosujący na FB, wybiorą 5 najlepiej przebranych osób. Do zdobycia będzie 5 nagród pieniężnych - 1000 zł oraz cztery po 500 zł, ufundowanych przez X Energy.

O tym, co będzie się działo przed i w trakcie imprezy, marka będzie komunikować w swoich social mediach na profilu FB, a także na Instagramie oraz w kampanii wizerunkowej przed Paradą – w punktach sprzedaży i w radio. Opracowaniem wszystkich materiałów komunikacyjnych marki X Energy na Paradę zajęła się warszawska agencja FENO.

- Wierzymy w sukces Parady i mamy nadzieję, że w przyszłym roku, podczas kolejnej edycji, także będziemy ją aktywnie wspierać - zapowiada Michał Leszczyński.

Źródło: FENO

www.feno.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764