logo
WIADOMOŚCI

Narodziła się Brand New Galaxy

Mateusz Zawiślak  PR 12.10.2017, przeczytano 555 razy
ilustracjastrzałka

Brand New Galaxy to niezależna platforma, będąca jednocześnie przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które znacznie lepiej odnajdują się w środowisku startupowym, choć często swoją skalą mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narodzila-sie-brand-new-galaxy,34089,artykul.html

- Galaktyka jest metaforą odpowiedniej przestrzeni, która potrzebna jest Gwiazdom do osiągnięcia optymalnego układu sił i kompetencji, niezbędnego do dynamicznego wzrostu – komentuje Olga Adamkiewicz, główna pomysłodawczyni oraz CEO BNG, była Dyrektor Marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje, wcześniej przez 9 lat związana z Procter&Gamble.

- Brand New Galaxy jest otwarta na wszelkie unikatowe rozwiązania, które mają moc konwertowania tradycyjnego świata marketingu w energię typową dla inkubatorów nowych technologii. To jest styl, którego brakowało mi nie tylko na polskim rynku, ale ogólnie - na salonach agencyjnych. Cieszę się, że Olga to dostrzegła i finalnie zintegrowała nasze indywidualne plany wokół wspólnej idei – dodaje Michał Glapiński, nowy Managing Partner Pathfinder 23 - jednego z pierwszych startupów w ramach BNG.

BNG to także inkubator, który z jednej strony umożliwia zainteresowanym podmiotom współdzielenie usług i narzędzi oferowanych przez poszczególne spółki, z drugiej - zapewnia przestrzeń biurową, opiekę HR-ową, finansową czy prawną. Kluczowe jest jednak platformowe podejście do prowadzonych projektów, które docelowo ma pozwolić na dowolną konfigurację narzędzi marketingowych, jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby Klientów, w których liczy się wyczucie momentu.

Obecnie w ramach BNG skupione są: Pathfinder 23 – startup aktywujący marki w obszarze E-commerce, Spacecamp – nowa agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym, Life on Mars – agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce. Toczą się też rozmowy z kolejnymi podmiotami, z czego 2 z nich mają dołączyć do Galaktyki jeszcze w tym roku.

Udziałowcem Brand New Galaxy został Magnus Wiberg – szwedzki inwestor powiązany z funduszem eEquity, który prywatnie dofinansował spółkę.

- Najbardziej jestem dumna z faktu, że wizją stworzenia tego typu ekosystemu, udało mi się zarazić tak świetnych i utalentowanych ludzi. Jednocześnie zapraszam wszystkich, którzy chcieliby się przekonać, że nie trzeba wyjeżdżać do Kalifornii, aby pracować w stylu i dynamice charakterystycznym dla Doliny Krzemowej – podkreśla Adamkiewicz.

Do października włącznie, do spółek w ramach BNG dołączyli m.in.: Michał Glapiński (Managing Partner Pathfinder 23 – poprzednio Managing Director S&S IS), Szymon Domżał (EVP/Managing Partner Pathfinder 23 – poprzednio EVP S&S IS), Julia Dziurbiejko (Managing Director Pathfinder 23 – poprzednio Client Service Director S&S IS), Tomasz Waligóra (Chief Strategy Officer Pathfinder 23 – poprzednio Global eCommerce Evangelist S&S IS), Marek Różycki (Client Service Director Pathfinder 23 – poprzednio Business Director S&S IS), Marek Składzień (Head of Design Pathfinder 23 – poprzednio eCommerce Art Director S&S IS), Sławomir Kroczak (Chief Technology Officer Synthrone – poprzednio Head of R&D S&S IS), Jarosław Przybyszewski (Chief Operations Officer Synthrone & Pathfider 23 – poprzednio Business Director S&S IS), Krzysztof Waligórski (Business Director Synthrone – poprzednio Digital Director S&S IS) Marek Palak (Managing Partner Spacecamp – poprzednio Chief Operations Officer S&S IS), Tomasz Morkowski (Creative Director Spacecamp – poprzednio Head of Creative Execution Team S&S IS), Jakub Duks (Senior Art Director Spacecamp – poprzednio Senior Art Director S&S IS), Błażej Soniewicki (CEO Life on Mars – poprzednio Managing Director Arc Central Europe). Obecnie w ramach Brand New Galaxy pracuję ponad 70 osób, a do końca roku dołączy kolejnych 40.

Źródło: Brand New Galaxy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone