logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narodziła się Brand New Galaxy

  PR 12.10.2017, przeczytano 2347 razy
ilustracjastrzałka

Brand New Galaxy to niezależna platforma, będąca jednocześnie przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które znacznie lepiej odnajdują się w środowisku startupowym, choć często swoją skalą mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narodzila-sie-brand-new-galaxy,34089,artykul.html

- Galaktyka jest metaforą odpowiedniej przestrzeni, która potrzebna jest Gwiazdom do osiągnięcia optymalnego układu sił i kompetencji, niezbędnego do dynamicznego wzrostu – komentuje Olga Adamkiewicz, główna pomysłodawczyni oraz CEO BNG, była Dyrektor Marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje, wcześniej przez 9 lat związana z Procter&Gamble.

- Brand New Galaxy jest otwarta na wszelkie unikatowe rozwiązania, które mają moc konwertowania tradycyjnego świata marketingu w energię typową dla inkubatorów nowych technologii. To jest styl, którego brakowało mi nie tylko na polskim rynku, ale ogólnie - na salonach agencyjnych. Cieszę się, że Olga to dostrzegła i finalnie zintegrowała nasze indywidualne plany wokół wspólnej idei – dodaje Michał Glapiński, nowy Managing Partner Pathfinder 23 - jednego z pierwszych startupów w ramach BNG.

BNG to także inkubator, który z jednej strony umożliwia zainteresowanym podmiotom współdzielenie usług i narzędzi oferowanych przez poszczególne spółki, z drugiej - zapewnia przestrzeń biurową, opiekę HR-ową, finansową czy prawną. Kluczowe jest jednak platformowe podejście do prowadzonych projektów, które docelowo ma pozwolić na dowolną konfigurację narzędzi marketingowych, jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby Klientów, w których liczy się wyczucie momentu.

Obecnie w ramach BNG skupione są: Pathfinder 23 – startup aktywujący marki w obszarze E-commerce, Spacecamp – nowa agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym, Life on Mars – agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce. Toczą się też rozmowy z kolejnymi podmiotami, z czego 2 z nich mają dołączyć do Galaktyki jeszcze w tym roku.

Udziałowcem Brand New Galaxy został Magnus Wiberg – szwedzki inwestor powiązany z funduszem eEquity, który prywatnie dofinansował spółkę.

- Najbardziej jestem dumna z faktu, że wizją stworzenia tego typu ekosystemu, udało mi się zarazić tak świetnych i utalentowanych ludzi. Jednocześnie zapraszam wszystkich, którzy chcieliby się przekonać, że nie trzeba wyjeżdżać do Kalifornii, aby pracować w stylu i dynamice charakterystycznym dla Doliny Krzemowej – podkreśla Adamkiewicz.

Do października włącznie, do spółek w ramach BNG dołączyli m.in.: Michał Glapiński (Managing Partner Pathfinder 23 – poprzednio Managing Director S&S IS), Szymon Domżał (EVP/Managing Partner Pathfinder 23 – poprzednio EVP S&S IS), Julia Dziurbiejko (Managing Director Pathfinder 23 – poprzednio Client Service Director S&S IS), Tomasz Waligóra (Chief Strategy Officer Pathfinder 23 – poprzednio Global eCommerce Evangelist S&S IS), Marek Różycki (Client Service Director Pathfinder 23 – poprzednio Business Director S&S IS), Marek Składzień (Head of Design Pathfinder 23 – poprzednio eCommerce Art Director S&S IS), Sławomir Kroczak (Chief Technology Officer Synthrone – poprzednio Head of R&D S&S IS), Jarosław Przybyszewski (Chief Operations Officer Synthrone & Pathfider 23 – poprzednio Business Director S&S IS), Krzysztof Waligórski (Business Director Synthrone – poprzednio Digital Director S&S IS) Marek Palak (Managing Partner Spacecamp – poprzednio Chief Operations Officer S&S IS), Tomasz Morkowski (Creative Director Spacecamp – poprzednio Head of Creative Execution Team S&S IS), Jakub Duks (Senior Art Director Spacecamp – poprzednio Senior Art Director S&S IS), Błażej Soniewicki (CEO Life on Mars – poprzednio Managing Director Arc Central Europe). Obecnie w ramach Brand New Galaxy pracuję ponad 70 osób, a do końca roku dołączy kolejnych 40.

Źródło: Brand New Galaxy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764