logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narodziny marki Buña

  PR 16.10.2017, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Buña to kolejna marka, której branding Basel Olten Pharm powierzył agencji Brandwell. O tym, jak wyglądał proces jej narodzin, opowiada Pablo Biardzki - Creative Director agencji brandingowej Brandwell.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narodziny-marki-bu%C3%B1a,34129,artykul.html

Buña to najmłodsza marka w portfolio Basel Olten Pharm. Zadaniem, jakie postawił przed nami klient było stworzenie takiej marki, która jest prosta, zrozumiała i przystępna choć aspiracyjna. Istotne też było to, by na pierwszy rzut oka komunikowała ziołowe kompozycje jej kosmetyków. Klient przedstawił nam nazwę, która podpowiadała drogę dla rozwiązań kreatywnych.

Zadanie wcale nie należało do najprostszych, ponieważ towarzyszył mu szereg ograniczeń – minimalizacja środków formalnych, brak możliwości tworzenia własnych kształtów opakowań, czy choćby brak możliwości stosowania opakowań transparentnych. Jednocześnie naszym celem było stworzenie takiego projektu, który byłby nowoczesny, charakterystyczny i wyróżniał się na półce sklepowej. Zatwierdzony finalnie projekt sprostał wszystkim stawianym przez klienta założeniom. Zieleń, która dominuje na opakowaniach jest kolorem mało wykorzystywanym w kosmetyce, a przecież jednoznacznie kojarzy się z naturą.

Dodatkowo charakterystycznymi elementami brandingu Buña są monochromatyczne grafiki ziół, czcionka oraz system dywersyfikacji wersji „smakowych”. Całość wygląda silnie i mocno wyróżnia się na tle produktów konkurencji. Marka dystrybuowana jest w drogeriach handlu tradycyjnego. Cieszymy się, że wspiera ją system prezentacji. Produkty wystawiane są na własnych standach, co silnie wzmacnia jej wyrazistość. Życzymy marce sukcesu i czekamy na pierwsze dane sprzedażowe, które pozwolą ocenić jak bardzo Buña zawalczyła na trudnym kosmetycznym rynku.

Źródło: Brandwell

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764