logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narodziny marki Buña

  PR 16.10.2017, przeczytano 824 razy
ilustracjastrzałka

Buña to kolejna marka, której branding Basel Olten Pharm powierzył agencji Brandwell. O tym, jak wyglądał proces jej narodzin, opowiada Pablo Biardzki - Creative Director agencji brandingowej Brandwell.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narodziny-marki-bu%C3%B1a,34129,artykul.html

Buña to najmłodsza marka w portfolio Basel Olten Pharm. Zadaniem, jakie postawił przed nami klient było stworzenie takiej marki, która jest prosta, zrozumiała i przystępna choć aspiracyjna. Istotne też było to, by na pierwszy rzut oka komunikowała ziołowe kompozycje jej kosmetyków. Klient przedstawił nam nazwę, która podpowiadała drogę dla rozwiązań kreatywnych.

Zadanie wcale nie należało do najprostszych, ponieważ towarzyszył mu szereg ograniczeń – minimalizacja środków formalnych, brak możliwości tworzenia własnych kształtów opakowań, czy choćby brak możliwości stosowania opakowań transparentnych. Jednocześnie naszym celem było stworzenie takiego projektu, który byłby nowoczesny, charakterystyczny i wyróżniał się na półce sklepowej. Zatwierdzony finalnie projekt sprostał wszystkim stawianym przez klienta założeniom. Zieleń, która dominuje na opakowaniach jest kolorem mało wykorzystywanym w kosmetyce, a przecież jednoznacznie kojarzy się z naturą.

Dodatkowo charakterystycznymi elementami brandingu Buña są monochromatyczne grafiki ziół, czcionka oraz system dywersyfikacji wersji „smakowych”. Całość wygląda silnie i mocno wyróżnia się na tle produktów konkurencji. Marka dystrybuowana jest w drogeriach handlu tradycyjnego. Cieszymy się, że wspiera ją system prezentacji. Produkty wystawiane są na własnych standach, co silnie wzmacnia jej wyrazistość. Życzymy marce sukcesu i czekamy na pierwsze dane sprzedażowe, które pozwolą ocenić jak bardzo Buña zawalczyła na trudnym kosmetycznym rynku.

Źródło: Brandwell

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764