Agencja Positive Power Sp. z o.o. wydzieliła ze swoich struktur markę kreatywną SocialUp!, zajmującą się zintegrowaną komunikacją w sieci. Powstanie marki wiąże się z rozwojem firmy i wzrastającym zapotrzebowaniem na usługi w tym sektorze rynku.
SocialUp! zajmie się kompleksową obsługą w zakresie kreacji i budowania strategii komunikacji firm i marek w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Obsługiwać będzie zarówno klientów Positive Power, jak i samodzielnie pozyskane firmy i marki.
- Powstanie oddzielnej marki daje nam możliwość pełnego skoncentrowania naszej pracy na tym obszarze działań – mówi Rafael Moucka, Prezes Zarządu Positive Power Sp. z o.o. - Już od dłuższego czasu obserwowaliśmy wzrastające zapotrzebowanie m.in. na marketing w mediach społecznościowych czy działania w zakresie ePR, dlatego też uznaliśmy, że to dobry moment, aby rozwinąć i poszerzyć ten zakres działalności.
Zespół SocialUp! stworzony został z doświadczonych ekspertów agencji, współpracujących wcześniej z takimi klientami jak Kler SA, Libet SA, Komandor SA czy Intersport SA.
Na czele nowej marki stanęła Ewa Kieczka, wcześniej Key Account Manager w Positive Power. Obecnie zajmuje się wprowadzeniem marki SocialUp! na rynek i opieką nad działaniami zespołu. Organizacją działu kreatywnego zajmie się Natalia Dołżycka, do tej pory w Positive Power zajmująca stanowisko Social Media & ePR Managera.
Pod szyldem marki SocialUp! zespół już realizuje projekty dla takich partnerów biznesowych jak: sklep internetowy 8a.pl, pracownia architektoniczna MG Projekt czy Komandor SA.
Obecnie trwa kompletowanie zespołu SocialUp!, który docelowo liczyć będzie kilkunastu specjalistów. Dalsze plany obejmują również wydzielenie marki ze struktur Positive Power jako spółki zależnej.
Źródło: Positive Power