logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narodziny nowej agencji kreatywnej - SocialUp!

  PR 05.04.2012, przeczytano 945 razy

Agencja Positive Power Sp. z o.o. wydzieliła ze swoich struktur markę kreatywną SocialUp!, zajmującą się zintegrowaną komunikacją w sieci. Powstanie marki wiąże się z rozwojem firmy i wzrastającym zapotrzebowaniem na usługi w tym sektorze rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narodziny-nowej-agencji-kreatywnej---socialup%21,15172,artykul.html

SocialUp! zajmie się kompleksową obsługą w zakresie kreacji i budowania strategii komunikacji firm i marek w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Obsługiwać będzie zarówno klientów Positive Power, jak i samodzielnie pozyskane firmy i marki.

- Powstanie oddzielnej marki daje nam możliwość pełnego skoncentrowania naszej pracy na tym obszarze działań – mówi Rafael Moucka, Prezes Zarządu Positive Power Sp. z o.o. - Już od dłuższego czasu obserwowaliśmy wzrastające zapotrzebowanie m.in. na marketing w mediach społecznościowych czy działania w zakresie ePR, dlatego też uznaliśmy, że to dobry moment, aby rozwinąć i poszerzyć ten zakres działalności.

Zespół SocialUp! stworzony został z doświadczonych ekspertów agencji, współpracujących wcześniej z takimi klientami jak Kler SA, Libet SA, Komandor SA czy Intersport SA.

Na czele nowej marki stanęła Ewa Kieczka, wcześniej Key Account Manager w Positive Power. Obecnie zajmuje się wprowadzeniem marki SocialUp! na rynek i opieką nad działaniami zespołu. Organizacją działu kreatywnego zajmie się Natalia Dołżycka, do tej pory w Positive Power zajmująca stanowisko Social Media & ePR Managera.

Pod szyldem marki SocialUp! zespół już realizuje projekty dla takich partnerów biznesowych jak: sklep internetowy 8a.pl, pracownia architektoniczna MG Projekt czy Komandor SA.

Obecnie trwa kompletowanie zespołu SocialUp!, który docelowo liczyć będzie kilkunastu specjalistów. Dalsze plany obejmują również wydzielenie marki ze struktur Positive Power jako spółki zależnej.

Źródło: Positive Power

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764