logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nars klientem agencji Prêt-à-Porter PR

  PR 10.06.2024, przeczytano 163 razy
ilustracja

Do grona klientów agencji dołączyła kultowa marka kosmetyczna NARS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nars-klientem-agencji-pr%C3%AAt-%C3%A0-porter-pr,404554,artykul.html

Zespół Prêt-à-Porter PR odpowiada za prowadzenie biura prasowego, media relations, organizację eventów oraz influencer marketing.

Ze strony agencji za markę będą odpowiadały Karolina Łydżba i Petra Kosorić-Kiełczewska.

Źródło: Prêt-à-Porter PR

pretaporter-pr.com

Dodatkowe informacje:

O marce NARS
W 1994 roku kreatywny wizjoner François Nars wprowadził na rynek markę NARS Cosmetics z linią 12 pomadek. Czystość pigmentów i wyobraźnia kolorystyczna stały się podstawą produktów NARS i wciąż przesuwają granice tradycyjnego makijażu.
Rewolucyjne podejście NARS jest widoczne w nowoczesnych produktach, śmiałych historiach i wyrazistych kampaniach - wnoszących piękno, styl, imponującą kreatywność oraz nowatorskie myślenie i oferując każdemu nieograniczone możliwości wyrażania siebie.
NARS Cosmetics to nie tylko marka, to ruch, który zachęca do kreowania własnej tożsamości w świecie piękna. "Nie powstrzymuj się. Bądź odważny. To zachęca innych do tego samego." — ta dewiza przyświeca marce NARS, która nieustannie inspiruje do odwagi i autentyczności.

O agencji Prêt-à-Porter PR
Prêt-à-Porter PR jest wiodącą lifestyle'ową agencją PR. Założona w 2011 roku, specjalizuje się w obsłudze marek modowych i urodowych - między innymi: COS, Uniqlo, GUESS, & Other Stories, Drunk Elephant, Vistula, Peek & Cloppenburg, Victoria's Secret, czy Tommy Hilfiger. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764