logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Narzędzia potrzebne do klejenia folii

   22.08.2005, przeczytano 15176 razy

Jakie techniki są stosowane przy wyklejaniu tablic reklamowych i co jest potrzebne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narzedzia-potrzebne-do-klejenia-folii,2969,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Proszę poszukać uważnie w serwisie, zwłaszcza na forum - techniki klejenia są tam opisane.

Co do potrzebnych narzędzi, to lista jest krótka.

Do klejenia na sucho:

  • nóż z łamanymi ostrzami - najlepsze ostrza produkuje OLFA
  • rakle – producenci folii oferują również własne rakle.

    Do klejenia na mokro dodatkowo:

  • spryskiwacz gospodarczy - taki sam jak do kwiatów
  • ściągaczka do szyb
  • płyn do naczyń


  • avatar użytkownika
    + + + + + +

    Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



    Krzysztof Wolski o sobie:

    Kompetencje:
    - rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
    - techniki nanoszenia folii
    - wycinanie grafiki ploterem
    - reklamy z folii na pojazdach

    Więcej informacji o użytkowniku

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz
    avatar użytkownika
    ,

    Do klejenia na sucho można zamiast rakli użyć również specjalnego wałka, moim zdaniem klejenie na sucho wałkiem jest bardziej efektywne.

    avatar użytkownika
    ,

    klejenie walkiem gumowym to rewelacja, prawie nie ma babli.a jescze jedno sprobojcie takie sposobu klejenia.
    przyklejamy transfer na grafike.grafike z transferem przyklejami tasma papierowa (np.malarska)po jednej dlugosci po uprzednim wymierzeniu czy jest na srodku.odciagamy to wszystko na jedna strone , sciagamy papier, i trzymajac transfer lekko nad powierzchnia do klejenia walkujemy rowno walkiem. sprobujcie rewelacja.
      

    Najnowsze w tym dziale

    Jak efektywnie zarządzać danymi w kampaniach marketingowych po 6 marca?
    Wraz z wejściem w życie Digital Markets Act rozpoczyna się nowa era ochrony prywatności w cyfrowym świecie. Oto kilka niezbędnych kroków, dzięki którym będziesz gotowy na zmiany i prowadzenie efektywnych działań marketingowych w oparciu o dane w zgodzie z nowymi regulacjami.
    PIT freelancera. Jak rozliczyć podatek dochodowy?
    Freelancing stał się popularnym sposobem na karierę dla wielu specjalistów ceniących sobie elastyczność i niezależność. Jednak okres corocznych zeznań podatkowych może wydawać się dla wolnych strzelców zadaniem skomplikowanym ze względu na rozliczanie dochodów z różnych źródeł. Jak wygląda rozliczenie z fiskusem w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej, a jak,...
    Karty podarunkowe zyskują na popularności. Z jednej strony są doskonałym prezentem dla bliskich, z drugiej natomiast – dobrym sposobem na promocję marki oraz przyciąganie nowych klientów. Sklepy, które wprowadzają je do swojej oferty, powinny jednak pamiętać, że karty są przede wszystkim instrumentem płatniczym. A to może rodzić dodatkowe obowiązki. Czy i...
    Launching nowości: jak zmniejszyć obawy konsumentów?
    W myśl popularnej zasady „Nowy Rok, Nowy ja” – także dla marek 2024 rok oznacza czas premier lub nowych odsłon dotychczasowych produktów. Biorąc pod uwagę tempo zmian gospodarczych, nowości są nieuniknione. Nie zawsze jednak są łatwe do zaakceptowania przez wszystkich klientów. W jaki sposób można zmniejszyć te obawy i zainteresować...
    Multiple Retargeting Strategy i optymalizacja kampanii remarketingowych
    W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym, firmy poszukują innowacyjnych metod zwiększania efektywności swoich kampanii reklamowych. Jednym z najlepszych sposobów nawiązywania kontaktów z klientami i budowania relacji, które mają szanse sprzedażowe, jest retargeting. Istnieje wiele strategii, które mają na celu zwiększanie skuteczności tych reklam. Jedną z nich...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764