logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Narzędzia potrzebne do klejenia folii

   22.08.2005, przeczytano 15234 razy

Jakie techniki są stosowane przy wyklejaniu tablic reklamowych i co jest potrzebne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/narzedzia-potrzebne-do-klejenia-folii,2969,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Proszę poszukać uważnie w serwisie, zwłaszcza na forum - techniki klejenia są tam opisane.

Co do potrzebnych narzędzi, to lista jest krótka.

Do klejenia na sucho:

  • nóż z łamanymi ostrzami - najlepsze ostrza produkuje OLFA
  • rakle – producenci folii oferują również własne rakle.

    Do klejenia na mokro dodatkowo:

  • spryskiwacz gospodarczy - taki sam jak do kwiatów
  • ściągaczka do szyb
  • płyn do naczyń


  • avatar użytkownika
    + + + + + +

    Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



    Krzysztof Wolski o sobie:

    Kompetencje:
    - rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
    - techniki nanoszenia folii
    - wycinanie grafiki ploterem
    - reklamy z folii na pojazdach

    Więcej informacji o użytkowniku

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz
    avatar użytkownika
    ,

    Do klejenia na sucho można zamiast rakli użyć również specjalnego wałka, moim zdaniem klejenie na sucho wałkiem jest bardziej efektywne.

    avatar użytkownika
    ,

    klejenie walkiem gumowym to rewelacja, prawie nie ma babli.a jescze jedno sprobojcie takie sposobu klejenia.
    przyklejamy transfer na grafike.grafike z transferem przyklejami tasma papierowa (np.malarska)po jednej dlugosci po uprzednim wymierzeniu czy jest na srodku.odciagamy to wszystko na jedna strone , sciagamy papier, i trzymajac transfer lekko nad powierzchnia do klejenia walkujemy rowno walkiem. sprobujcie rewelacja.
      

    Najnowsze w tym dziale

    Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
    Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
    Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
    Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
    Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
    Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
    Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
    W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
    Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764