logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nashuatec SPC220S – wszystkie funkcje w kolorze

  PR 17.02.2008, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

Euroimpex SA – wyłączny dystrybutor Nashuatec – wprowadza do oferty serię trzech kolorowych, biurkowych urządzeń wielofunkcyjnych. Wszystkie pracują w technologii laserowej, drukują w kolorze i mono z szybkością 16 oraz 20 str./min., a także są w standardzie wyposażone w kartę sieciową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nashuatec-spc220s--wszystkie-funkcje-w-kolorze,6807,artykul.html

Urządzenia wielofunkcyjne Nashuatec SPC220S/221SF/222SF oferują wszystko, czego oczekujesz od wydajnych i oszczędnych MFP. Co więcej, przy zaskakująco niewielkich rozmiarach przewyższają swoimi możliwościami znacznie większe urządzenia oferowane przez konkurencję. Model SPC220S oferuje funkcje sieciowej drukarki, kopiarki oraz skanera. Modele SF dodatkowo są wyposażone w faks.

Szybkość drukowania wynosi 16 (SPC220S) lub 20 stron zarówno w czerni i bieli, jak i pełnym kolorze. Urządzenia SPC221SF oraz 222SF wyposażone są w moduł automatycznego drukowania dwustronnego. Dla modeli w wersji SF dostępna jest również dodatkowa kaseta na papier o pojemności 500 arkuszy, dzięki czemu nie jest konieczne częste dokładanie papieru.

Urządzenia Nashuatec dysponują rozdzielczością 2400 x 600dpi co gwarantuje, że dokumenty będą wyglądały w pełni profesjonalnie. Mechanizm z pasem pośrednim przenoszenia obrazu gwarantuje doskonałą rejestrację kolorów i stabilność wydruków.

Szybki moduł faksowy umożliwi transmisję dokumentów bez ryzyka, że rachunki telefoniczne wzrosną. Dodatkowo, zainstalowany automatyczny podajnik dokumentów sprawi, że podczas wysyłania nie jest konieczne dokładanie kolejnych kartek wysyłanego dokumentu. Urządzenia oferują także zaawansowaną dystrybucję dokumentów za pomocą skanowania do e-mail oraz przesyłania do folderów za pomocą protokołów SMB lub FTP.

Źródło: Euroimpex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764