logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nashuatec SPC220S – wszystkie funkcje w kolorze

  PR 17.02.2008, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

Euroimpex SA – wyłączny dystrybutor Nashuatec – wprowadza do oferty serię trzech kolorowych, biurkowych urządzeń wielofunkcyjnych. Wszystkie pracują w technologii laserowej, drukują w kolorze i mono z szybkością 16 oraz 20 str./min., a także są w standardzie wyposażone w kartę sieciową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nashuatec-spc220s--wszystkie-funkcje-w-kolorze,6807,artykul.html

Urządzenia wielofunkcyjne Nashuatec SPC220S/221SF/222SF oferują wszystko, czego oczekujesz od wydajnych i oszczędnych MFP. Co więcej, przy zaskakująco niewielkich rozmiarach przewyższają swoimi możliwościami znacznie większe urządzenia oferowane przez konkurencję. Model SPC220S oferuje funkcje sieciowej drukarki, kopiarki oraz skanera. Modele SF dodatkowo są wyposażone w faks.

Szybkość drukowania wynosi 16 (SPC220S) lub 20 stron zarówno w czerni i bieli, jak i pełnym kolorze. Urządzenia SPC221SF oraz 222SF wyposażone są w moduł automatycznego drukowania dwustronnego. Dla modeli w wersji SF dostępna jest również dodatkowa kaseta na papier o pojemności 500 arkuszy, dzięki czemu nie jest konieczne częste dokładanie papieru.

Urządzenia Nashuatec dysponują rozdzielczością 2400 x 600dpi co gwarantuje, że dokumenty będą wyglądały w pełni profesjonalnie. Mechanizm z pasem pośrednim przenoszenia obrazu gwarantuje doskonałą rejestrację kolorów i stabilność wydruków.

Szybki moduł faksowy umożliwi transmisję dokumentów bez ryzyka, że rachunki telefoniczne wzrosną. Dodatkowo, zainstalowany automatyczny podajnik dokumentów sprawi, że podczas wysyłania nie jest konieczne dokładanie kolejnych kartek wysyłanego dokumentu. Urządzenia oferują także zaawansowaną dystrybucję dokumentów za pomocą skanowania do e-mail oraz przesyłania do folderów za pomocą protokołów SMB lub FTP.

Źródło: Euroimpex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764