logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Naśladowany. Niedościgniony. Golf GTI w kampanii Volkswagena

  PR 18.07.2013, przeczytano 1425 razy
ilustracja

W lipcu i sierpniu Volkswagen prowadzi kampanię promującą nowego Golfa GTI. Działania reklamowe mają charakter zasięgowy i wykorzystują zarówno tradycyjne, jak i niestandardowe kanały komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nasladowany.-niedoscigniony.-golf-gti-w-kampanii-volkswagena,19287,artykul.html

-Aby pokazać młodszy, bardziej sportowy i dynamiczny wizerunek Golfa, wykorzystaliśmy do promocji model GTI. Jest on najszybszy, najlepszy w prowadzeniu i najbardziej oszczędny w historii GTI - mówi Katarzyna Bara koordynująca kampanię z ramienia Volkswagen Group Polska.

Emitowany w mediach spot, realizuje konwencję talent show, w kreatywny i humorystyczny sposób pokazując, że Golf to niedościgniony wzór w swojej klasie. Dynamiczna jazda samochodu odbywa się przy dźwiękach hitu Franka Sinatry.


- Każda informacja prasowa dotycząca launchu modelu samochodu wygląda do znudzenia tak samo: zmiany, design i osiągi. Stąd właśnie pomysł, aby tym razem oprócz pressa stworzyć infografikę, która pozwoli uruchomić wyobraźnię odbiorców i zobrazować parametry samochodu – podkreśla Michał Karpiński odpowiedzialny za kampanię online – nowoczesny samochód, wymaga nowoczesnych form promocji, a infografika nowego Golfa GTI znakomicie pokazuje, jak ten kultowy samochód zmieniał się na przestrzeni lat – dodaje.

Volkswagen coraz mocniej integruje kampanie modeli z komunikacją w mediach społecznościowych. - W Polsce niestety nadal większość marek motoryzacyjnych okazjonalnie łączy kanał social z tradycyjnym, co sprawia, że działania socialowe funkcjonują obok bieżących kampanii marek - tłumaczy Dariusz Szpak z agencji OX Mediastaramy się to zmienić, dlatego planując strategię obecności marki Volkswagen w mediach społecznościowych mówimy głownie o modelach, na które mogą sobie pozwolić użytkownicy. Łatwo jest zbudować zaangażowanie wokół skrajnie luksusowych i niedostępnych dla większości fanów aut, trudniej jest utrzymać zainteresowanie komunikując cały miesiąc jeden model. Jednak dzięki ciekawemu zaprezentowaniu treści: dedykowanym grafikom, konkursom wspierającym kampanie offline oraz infografikom jesteśmy w stanie skupić uwagę na dłużej, co zamierzamy rozwijać już w kolejnej kampanii dla kultowego Beetle’a.

Źródło: OX Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764