logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nasz Głos Poznański partnerem Warty

  PR 14.11.2013, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

Nasz Głos Poznański”  został oficjalnym partnerem medialnym sekcji piłkarskiej Klubu Sportowego Warta Poznań – poinformowano podczas konferencji prasowej w siedzibie klubu przy Drodze Dębińskiej w Poznaniu. Obie firmy będą współdziałać na rzecz budowy marki klubu, popularyzacji drużyn piłkarskich Warty, zdrowego trybu życia i kształtowania sportowych charakterów wśród dzieci i młodzieży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nasz-glos-poznanski-partnerem-warty,20201,artykul.html

Informację o wyborze patrona prasowego podała Izabella Łukomska – Pyżalska, prezes sekcji piłkarskiej KS Warta. - Nasz Głos Poznański” to największy darmowy magazyn Poznania i 19 okolicznych gmin, któremu 5 kwietnia Kapituła Konkursu Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP przyznała prestiżowy tytuł-  Redakcja Roku – mówiła m.in. prezes Izabella Łukomska – Pyżalska.

W ramach współpracy na łamach „Naszego Głosu Poznańskiego” i portalu www.naszglospoznanski.pl będą promowane i opisywane wydarzenia związane z KS Warta Poznań. - Cieszę się, że zarząd sekcji piłkarskiej Warty Poznań wybrał „Nasz Głos Poznański” na partnera prasowego – powiedział Sławomir Lechna, wydawca i redaktor naczelny „Naszego Głosu Poznańskiego”. - Nasz Głos Poznański” już nie raz pokazywał, że zależy mu na promocji sportu w regionie. Jesteśmy związani jest z największymi sportowymi wydarzeniami, choćby takimi jak tenisowy challenger Poznań Open, czy patronatem nad sekcją szermierczą AZS AWF Poznań z olimpijkami Małgorzatą Wojtkowiak i Martyną Synoradzką na czele. Podjęcie współpracy z Wartą Poznań to dla nas kolejny krok w kierunku promowania zdrowego trybu życia i pozytywnych sportowych emocji. „Nasz Głos Poznański jest jednym z największych i najdynamiczniej rozwijających się mediów w Poznaniu i 19 okolicznych gminach. Dzięki włączaniu się w akcje społeczne, działaniom promocyjnym oraz podejmowaniu współpracy z kluczowymi partnerami, docieramy do szerokiego grona miłośników sportu. Przez prawie trzy lata wydawania „Naszego Głosu Poznańskiego” wykonaliśmy ogromną pracę, która sprawiła, że jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek medialnych w regionie – podsumowuje Sławomir Lechna.

Źródło: Nasz Głos Poznański

naszglospoznanski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764