logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

nasza kultura osobista

| 26.10.2006 19:10

Jak się ma nasza kultura osobista w stosunku do naszej konkurencji /innych agencji reklamowych/. Czy miło by było słuchać nam jak źle mówi o nas konkurencja. Czy mówienie o żle o innych agencjach reklamowych jest odpowiednią formą reklamy dla naszej własnej firmy? Myśle, że tym czym się zajmujemy nie jest łatwą pracą to "ciężki chleb" i szanujmy naszą konkrencję. A klienci raczej osuwają się od takich plotkarzy bo to żle o nas świadczy.Zdobywajmy klientów swoja praca a nie obgadywaniem.

avatar użytkownika
?

szczytno
wiadomości: 2
w Signs.pl od 19.11.2004
IP: 83.15.18.XXX

| 26.10.2006 19:10

A to myślisz, ze tylko w tej branży tak jest ??? Ludzie gadają i gadać będą jeden na drugiego.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

wiadomości: 1241
w Signs.pl od 07.08.2005
IP: 83.27.237.XXX

| 26.10.2006 19:10

okey. ale podobaja Ci sie takie metody??

avatar użytkownika
?

szczytno
wiadomości: 2
w Signs.pl od 19.11.2004
IP: 83.15.18.XXX

| 26.10.2006 19:10

Rzecz jasna nie, ale taka już natura ludzka, zwłaszcza w tym kraju, że jeden nadaje na drugiego. Ja tam na nikogo nie nadaję, bo nie mam na to czasu i robię swoje,a ten co gada, to widać gada z nudów, a nudzi się dla tego, że nie ma roboty, bo widocznie jest kiepski. Idę spać ( przez sen też nie gadam ) żeby rano móc pracować.
Dobranoc

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

wiadomości: 1241
w Signs.pl od 07.08.2005
IP: 83.27.252.XXX

| 26.10.2006 21:10

Kobusek, piszesz jakbyś doświadczył czegoś takiego od strony konurencji - rozwiniesz temat? Bo jak na razie to przedstawiłeś opinię z którą nie sposób się nie zgodzisz, jeżeli liczysz na dyskusję to raczej tak jej nie rozpoczniesz...

avatar użytkownika
+ + + + +

Ruda Śląska
wiadomości: 413
w Signs.pl od 27.04.2005
IP: 62.111.151.XXX

| 27.10.2006 06:10

a propos wzajemnej życzliwości Polaków jest miły artykuł w Newsweeku

-----------------
pozdrawiam
Zbigniew Grzemski
www.szyldydrewniane.com.pl

avatar użytkownika
+ + + + + +

Mława
Mazowieckie
wiadomości: 466
w Signs.pl od 04.09.2001
IP: 83.5.152.XXX

| 27.10.2006 10:10

O jakiej kulturze mowa? przeciez jej kompletnie nie ma... i nie chodzi tu tylko o "nasza" branze...
Jeden z najprostrzych przykladow.... obejmujacych wszystkie branze no i osoby prywatne...
Popatrzcie co sie dzieje na drogach... i to wystarczy.... kultury nie ma i nie bedzie jeszcze bardzo dlugo... oczywiscie sa wyjatki... ale to tez jak wszedzie...
A co do gadania .... coz...
Coz robic idac do klienta... ktory ma cos zamontowane przez jakas tam firme i prosi o zdanie na ten temat... oczywiscie nalezy zachowac powsciagliwosc... ale jak mozna okreslic sytuacje w ktorej jakas firma klei bilbord z przeznaczeniem na dlugotrwala ekspozycje, w momencie kiedy pod spodem zostaly pozostalosci (a w zasadzie calosc) po reklamie klejonej papierem....
Jezeli klient jest niezadowolony z tego ze wszystko spadlo po kilku miesiacach, i kiedy wchodzi na temat, ciezko powiedziec ze bylo to zrobione poprawnie itp.... Najlepiej takie tematy omijac... ale czasami sie nie da...
Mialem kiedys klienta ktory chcial litery blokowe, niepodswietlane, ale odrazu zastrzegal ze nie chce styroduru, bo mial reklamke ktora firma poprawiala kilka razy, a litery i tak po jakims czasie spadaly....
Co powiedziec takiemu klientowi, wiedzac ze w tym konkrtnym przypadku styrodur idealnie spelni swoje zadanie?
Normalne jest ze gadanie o konkurecji z klientami bez sensu i koknretnego powodu nie jest wskazane... ale czasami jak sie widzi co ktos wyprawia, i przychodzi sie po takiej firmie poprawiac/przerabiac/robic od nowa... ciezko na zagadywanie klienta na temat, powiedziec ze wszystko jest fajnie, a oni sa cacy i nie ma o czym mowic...

avatar użytkownika
+ + + + + +

okolice krakowa
wiadomości: 737
w Signs.pl od 18.11.2002
IP: 82.160.2.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764