logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR

  PR 26.05.2024, przeczytano 284 razy
ilustracja

Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-borawska%2C-pawel-loedl-i-adam-caban-w-jury-ktr,404369,artykul.html

Natalia Borawska, Creative Director w VML, będzie jurorką w kategorii Communication. To kategoria dla dużych i małych kampanii, pojedynczych egzekucji i pomysłów, których realizacja wykracza poza utarte komunikacyjne schematy, kreatywnie wykorzystuje media, a nawet tworzy nowe rozwiązania. Najważniejsza jest idea kreatywna wsparta solidną i ciekawą egzekucją. 

Natalia od ponad piętnastu lat jest związana z międzynarodowymi agencjami sieciowymi. Jej kampanie wielokrotnie były nagradzane w konkursach kreatywności w kraju i za granicą. Wielokrotnie była jurorką krajowych i międzynarodowych konkursów, a w 2024 zasiądzie także w składzie jury Gerety Awards. 

Paweł Loedl, Chief Strategy Officer w VML, znalazł się w składzie jury w kategorii Creative Strategy. Zgłoszenia w tej kategorii muszą pokazać siłę idei stojących za realizacją pomysłów oraz to, w jaki sposób planowanie strategiczne pozwoliło na ponowne zdefiniowanie misji i tożsamości marki, odkryło na nowo szanse biznesowe i wpłynęło na konsumentów lub szerzej na kulturę. 

Paweł, wcześniej Strategy Director w ING Bank, współpracował m.in. z takimi markami jak IKEA, Żywiec, Danone, T-Mobile. Wielokrotny juror w konkursie EFFIE, przewodniczący jury Young Creatives Planners, wykładowca m.in.: Wyższej Szkoły Europejskiej, Collecium Da Vinci, AGH. 

Adam Caban, Creative Director w VML, będzie jednym z jurorów w kategorii Technology - nagradzającej kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja w twórczy sposób wykorzystują nowe technologie. 

Adam jest w VML od października 2018 roku, wcześniej związany z 180heartbeats + JUNG v MATT. Na swoim koncie ma nagrody KTR i Young Creatives oraz brąz w Cannes za kampanię "Sztuka bez Wstydu" dla marki Durex.

Źródło: VML Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024...
Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764