logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Borawska i Agata Kubień dołączają do VMLY&R Poland

  PR 18.04.2019, przeczytano 347 razy

Do warszawskiego zespołu agencji VMLY&R Poland dołączyły Natalia Borawska i Agata Kubień. Na stanowiskach Associate Creative Directors pokierują pracą zespołu realizującego projekty m.in. dla marek z portfolio Grupy Danone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-borawska-i-agata-kubien-dolaczaja-do-vmlyandr-poland,382151,artykul.html

Natalia Borawska i Agata Kubień stanęły na czele nowej, piątej już grupy w ramach działu kreacji agencji.

Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach, w Polsce i poza jej granicami, z sukcesami tworzyły komunikację dla globalnych i lokalnych marek. Ich prace były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach (KTR, Golden Drum, Cannes Lions, Eurobest, Epica, Effie).

Kochają dobry storytelling, nowe technologie i tworzenie kampanii, które na długo zapadają w pamięć.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764