logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Borawska i Piotr Osiński w jury konkursu KTR 2021

  PR 24.09.2021, przeczytano 736 razy
ilustracja

Natalia Borawska, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director, zasiądą za stołem jurorskim tegorocznej edycji KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Borawska podda ocenie prace w kategorii Communication, z kolei Osiński zaopiniuje zgłoszenia w kategorii Technology.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-borawska-i-piotr-osinski-w-jury-konkursu-ktr-2021,393122,artykul.html

KTR (Klub Twórców Reklamy) to największy i najbardziej rzetelny konkurs kreatywności w Polsce. Docenia twórczą odwagę i wyłania najlepsze prace w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Craft, a także Technology. Nominowane prace nagradzane są brązem, srebrem, złotem oraz nagrodą Best of Category.

Natalia Borawska dołączy do grona jury w kategorii Communication. Będzie poszukiwać rozwiązań wykraczających poza utarte schematy komunikacyjne i kreatywne, nowatorskich podejść do wykorzystania mediów – zarówno w kampaniach komercyjnych, CSR, jak i społecznych i non profit.

Piotra Osińskiego znajdziemy wśród komisji Technology – kategorii, która doceniać będzie zwłaszcza kreatywny sposób wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych, fizycznych lub cyfrowych produktów zaprojektowanych dla marek, projektów eksperymentalnych, oryginalnych działań e-commerce lub kreatywnego wykorzystania danych.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764