logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Borawska w gronie jurorek Gerety Awards 2021

  PR 26.01.2021, przeczytano 318 razy
ilustracja

Natalia Borawska, associate creative director w VMLY&R Poland, znalazła się w gronie tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Gerety Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-borawska-w-gronie-jurorek-gerety-awards-2021,389968,artykul.html

Gerety Awards to nowy międzynarodowy konkurs reklamowy, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety. Jego nazwany został na cześć Frances Gerety, młodej copywriterki pracującej w 1947 roku w agencji Ayeri, gdzie tworzyła slogany reklamowe dla koncernu De Beers. Najsłynniejszy to "Diamenty są wieczne".

Założycielami The Gerety Awards są wieloletni pracownicy konkursu Epica Awards - Lucía Ongay i Joe Brooks.

Twórcami statuetek są Carla Bossi i Francesc Fusté, artyści z TXTarte w Barcelonie.

To nie pierwsza styczność VMLY&R z tym konkursem. W 2019 roku, wielokrotnie nagradzany "Ostatni Twój Weekend" otrzymał Grand Prix w kategorii Media Cut - Alternative.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
Konkurs 30/30 na najlepszą okładkę płytową wraca z VII edycją
Ubiegły rok był dla Konkursu 30/30 wyjątkowo specyficzny: przede wszystkim była to pierwsza edycja po odejściu jego pomysłodawcy, wybitnego artysty Rosława Szaybo. Natomiast z racji trwającej pandemii opóźniona została sama wystawa oraz wręczenie nagród, choć wszystko ostatecznie zakończyło się ogromnym sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764