logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kaczmarek w globalnej kampanii New Balance

  PR 17.08.2022, przeczytano 251 razy
ilustracjastrzałka

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym co robią, i robią to, co kochają najbardziej. W najnowszej odsłonie kampanii pojawiają się globalni ambasadorzy marki: Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. Do wyjątkowego grona dołączyła też Natalia Kaczmarek. Polska biegaczka i mistrzyni olimpijska jest bohaterką działań prowadzonych w ramach kampanii w Monachium podczas trwających tam Mistrzostw Europy w lekkoatletyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-kaczmarek-w-globalnej-kampanii-new-balance,396920,artykul.html

Celem globalnej kampanii „We Got Now” marki New Balance jest inspirowanie młodego pokolenia do odważnego działania „teraz”. Bohaterami kolejnych odsłon są ludzie, którzy realizując marzenia działali na własnych zasadach i mają ogromny wpływ na świat współczesnego sportu i kultury.

W najnowszej kampanii, realizowanej m.in. w czasie odbywających się właśnie w Monachium Mistrzostw Europy w lekkoatletyce, pojawia Natalia Kaczmarek. Ambasadorka marki New Balance od 2017 roku, mistrzyni Polski w biegu na 400 metrów, Mistrzyni olimpijska z Tokio w sztafecie mieszanej 4x400 metrów i srebrna medalistka tych samych Igrzysk Olimpijskich w kobiecej sztafecie 4x400m, ustanowiła w ubiegłym tygodniu swój życiowy rekord w biegu na 400 metrów. Z czasem 49,86 sekundy jest dopiero drugą w historii zawodniczką z Polski, której udało się przełamać magiczną barierę 50 sekund!

– Miałam wiele przełomowych momentów, ale każdy z nich zaczynał tak naprawdę nowy etap – mówi polska lekkoatletka i dodaje – Nie myślę o tym, gdzie są granice moich możliwości, albo o tym by ustanowić rekord. Przede wszystkim staram się cieszyć tym, co robię. To jest dla mnie najważniejsze na tym etapie kariery sportowej.

– Natalia swoimi wynikami trwale zapisała się w historii polskiego sportu. Poprawiając w tym roku swoje życiowe rekordy na hali i stadionie, pokazuje, że jest skoncentrowana na tym, co dzieje się teraz i co ma przed sobą. To podejście, w którym sukcesy i niepowodzenia zostawiamy za sobą i skupiamy się na „teraz” jest uosobieniem filozofii We Got Now. Natalia inspiruje nas do działania i robienia tego, co kochamy, najlepiej jak potrafimy. – komentuje Iga Bielawski, Marketing Director CEE New Balance.

W kampanii We Got Now zaangażowani są globalni ambasadorzy marki tacy jak: holenderska biegaczka Femke Bol, dwukrotny mistrz NBA Kawhi Leonard, południowokoreańska piosenkarka IU, angielscy piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz nominowany do nagrody Grammy Jack Harlow. Kampania “We Got Now” prowadzona będzie za pośrednictwem mediów i kanałów własnych marki przez cały 2022 rok.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764