logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

  PR 12.07.2018, przeczytano 1155 razy
Natalia Koc-Nowocińska

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-koc-nowocinska-i-magda-golebiewska-w-zespole-carat,37221,artykul.html

Natalia Koc-Nowocińska posiada ponad 10 lat doświadczenia w digital marketingu. Pracowała po stronie wydawców, w sieci reklamy kontekstowej Businessclick, należącej do grupy Money.pl oraz w międzynarodowej sieci performance marketingu ZANOX. Następnie wykorzystywała zdobytą wiedzę po stronie domów mediowych. Przed rozpoczęciem pracy w Carat, zajmowała się performance marketingiem w Value Media jako Performance Marketing Manager. W 2017 roku wraz z zespołem pracującym dla Nationale Nederlanden zdobyła brązowe Effie w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje” za kampanię „Strażnik Przyszłości”. Wcześniej, jako Head of Ecselis, pracowała w agencji performance marketingowej należącej do Havas Media Group.

Magda Gołębiewska przeszła do zespołu Carat z Wavemakera, gdzie pełniła funkcję Integrated Communication Managera (Klienci: Nestle, McFIT). Zdobywała doświadczenie w strukturach GroupM od 2014 roku. Karierę w reklamie rozpoczynała w 2012 roku, w Starcom Mediavest Group, gdzie pracowała ponad 2 lata.

obrazek

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
Polskie salony Mitsubishi pierwszymi w Europie
W polskiej sieci autoryzowanych salonów i serwisów Mitsubishi Motors otwarto niedawno 2 nowe salony, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi standardami marki. Imponujące stacje - krakowski salon Auto Krak oraz kaliska placówka Auto Centrum Lis są jednymi z pierwszych w Europie, w których wdrożono najnowsze rozwiązania architektoniczne i projektowe Mitsubishi...
Joanna Jankowska w dziale sprzedaży agencyjnej Selectivv
Joanna Jankowska dołącza do firmy Selectivv, która tym samym rozbudowuje swoje struktury sprzedaży agencyjnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764