logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

  PR 12.07.2018, przeczytano 1070 razy
Natalia Koc-Nowocińska

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-koc-nowocinska-i-magda-golebiewska-w-zespole-carat,37221,artykul.html

Natalia Koc-Nowocińska posiada ponad 10 lat doświadczenia w digital marketingu. Pracowała po stronie wydawców, w sieci reklamy kontekstowej Businessclick, należącej do grupy Money.pl oraz w międzynarodowej sieci performance marketingu ZANOX. Następnie wykorzystywała zdobytą wiedzę po stronie domów mediowych. Przed rozpoczęciem pracy w Carat, zajmowała się performance marketingiem w Value Media jako Performance Marketing Manager. W 2017 roku wraz z zespołem pracującym dla Nationale Nederlanden zdobyła brązowe Effie w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje” za kampanię „Strażnik Przyszłości”. Wcześniej, jako Head of Ecselis, pracowała w agencji performance marketingowej należącej do Havas Media Group.

Magda Gołębiewska przeszła do zespołu Carat z Wavemakera, gdzie pełniła funkcję Integrated Communication Managera (Klienci: Nestle, McFIT). Zdobywała doświadczenie w strukturach GroupM od 2014 roku. Karierę w reklamie rozpoczynała w 2012 roku, w Starcom Mediavest Group, gdzie pracowała ponad 2 lata.

obrazek

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764