logo
WIADOMOŚCI

Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 831 razy
Natalia Koc-Nowocińska

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-koc-nowocinska-i-magda-golebiewska-w-zespole-carat,37221,artykul.html

Natalia Koc-Nowocińska posiada ponad 10 lat doświadczenia w digital marketingu. Pracowała po stronie wydawców, w sieci reklamy kontekstowej Businessclick, należącej do grupy Money.pl oraz w międzynarodowej sieci performance marketingu ZANOX. Następnie wykorzystywała zdobytą wiedzę po stronie domów mediowych. Przed rozpoczęciem pracy w Carat, zajmowała się performance marketingiem w Value Media jako Performance Marketing Manager. W 2017 roku wraz z zespołem pracującym dla Nationale Nederlanden zdobyła brązowe Effie w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje” za kampanię „Strażnik Przyszłości”. Wcześniej, jako Head of Ecselis, pracowała w agencji performance marketingowej należącej do Havas Media Group.

Magda Gołębiewska przeszła do zespołu Carat z Wavemakera, gdzie pełniła funkcję Integrated Communication Managera (Klienci: Nestle, McFIT). Zdobywała doświadczenie w strukturach GroupM od 2014 roku. Karierę w reklamie rozpoczynała w 2012 roku, w Starcom Mediavest Group, gdzie pracowała ponad 2 lata.

obrazek

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone