Z początkiem lipca Natalia Kowalska objęła w Lightscape nowoutworzone stanowisko Strategy Managera. W ramach tej roli będzie odpowiadać za wdrażanie nowych projektów agencji, a także koordynację i optymalizację działań prowadzonych dla dotychczasowych klientów firmy.
Natalia posiada ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych w obszarze B2B i employer brandingu. Realizowała działania dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, GFT Polska, ABSL, Mikomax Smart Office i wielu innych. Od 5 lat jest związana z Lightscape, gdzie zajmowała do tej pory stanowisko PR Managera.
Jak mówi Piotr Berliński, CEO Lightscape, nowe stanowisko to odpowiedź na dynamiczny rozwój agencji:
- Stale pracujemy nad optymalizacją działań dla klientów, tak aby dostarczać im jak najwyższą jakość usług i jak najlepsze efekty. Pracujemy nad autorską technologią z zakresu planowania, realizacji i mierzenia działań komunikacyjnych, cały czas rozwijamy też dział SEM i IT. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku zwinnego zarządzania procesami, co pozwala nam na bieżąco odpowiadać na zmieniające się wraz z rynkiem potrzeby klientów. Natalia jest związana z Lightscape od kilku lat, jej doświadczenie w komunikacji dla biznesu pozwala przetłumaczyć potrzeby klientów na skuteczną i elastyczną strategię komunikacji - komentuje Piotr Berliński.
Do obowiązków Natalii Kowalskiej będzie należał nadzór nad onboardingiem nowych klientów agencji, a także koordynacja i rozwój dotychczasowych projektów. Ponadto jako Strategy Manager będzie odpowiedzialna za rozwój marki i wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów.
Źródło: Lightscape