logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kowalska awansuje w Lightscape

  PR 15.07.2020, przeczytano 877 razy

Z początkiem lipca Natalia Kowalska objęła w Lightscape nowoutworzone stanowisko Strategy Managera. W ramach tej roli będzie odpowiadać za wdrażanie nowych projektów agencji, a także koordynację i optymalizację działań prowadzonych dla dotychczasowych klientów firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-kowalska-awansuje-w-lightscape,387780,artykul.html

Natalia posiada ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych w obszarze B2B i employer brandingu. Realizowała działania dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, GFT Polska, ABSL, Mikomax Smart Office i wielu innych. Od 5 lat jest związana z Lightscape, gdzie zajmowała do tej pory stanowisko PR Managera.

Jak mówi Piotr Berliński, CEO Lightscape, nowe stanowisko to odpowiedź na dynamiczny rozwój agencji:

- Stale pracujemy nad optymalizacją działań dla klientów, tak aby dostarczać im jak najwyższą jakość usług i jak najlepsze efekty. Pracujemy nad autorską technologią z zakresu planowania, realizacji i mierzenia działań komunikacyjnych, cały czas rozwijamy też dział SEM i IT. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku zwinnego zarządzania procesami, co pozwala nam na bieżąco odpowiadać na zmieniające się wraz z rynkiem potrzeby klientów. Natalia jest związana z Lightscape od kilku lat, jej doświadczenie w komunikacji dla biznesu pozwala przetłumaczyć potrzeby klientów na skuteczną i elastyczną strategię komunikacji - komentuje Piotr Berliński.

Do obowiązków Natalii Kowalskiej będzie należał nadzór nad onboardingiem nowych klientów agencji, a także koordynacja i rozwój dotychczasowych projektów. Ponadto jako Strategy Manager będzie odpowiedzialna za rozwój marki i wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów.

Źródło: Lightscape

www.lightscape.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764