logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kukulska dołączyła do grona ambasadorów Avon

  PR 13.09.2021, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

Marka Avon, chcąc wyrazić w tym roku swój podziw dla wszystkich kobiet, wypuszcza nowy zapach w kolekcji Eve – Embrace. Powstał on po to, by wspierać kobiety w wypełnianiu każdej z ich życiowych ról i odzwierciedlać różne aspekty kobiecej osobowości. Ambasadorką całej linii zapachów Eve została artystka Natalia Kukulska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-kukulska-dolaczyla-do-grona-ambasadorow-avon,392975,artykul.html

Czasem elegancka i stylowo ubrana, a czasem naturalna i bez makijażu. Zazwyczaj towarzyska i wygadana, dzisiaj nieco introwertyczna i ceniąca sobie spokój – jedna kobieta, a ma tak wiele różnych oblicz. By odzwierciedlić wszystkie aspekty kobiecej osobowości, Avon stworzył nowe perfumy w linii Eve – Embrace.

Ambasadorką nowych perfum oraz pozostałych wariantów zapachowych z tej linii została Natalia Kukulska – jedna z najbardziej znanych polskich piosenkarek, która na scenie muzycznej obecna jest od ponad trzydziestu lat, prywatnie żona i mama trójki dzieci.

Najnowszy katalog Avon 09/2021 z dedykowaną sesją zdjęciową z udziałem Natalii Kukulskiej pojawi się na rynku 1 września 2021 roku. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych ambasadorki produktów Avon oraz marki Avon, m.in. live z ambasadorką na Facebooku. W ramach kampanii powstał również specjalny spot reklamowy, który będzie można obejrzeć w TV oraz w serwisie YouTube.

Za koncepcję kreatywną kampanii i aktywację w social mediach odpowiada marka Avon, za zakup mediów – agencja mediowa Starcom, za koordynację działań z artystką – agencja Star4Brands, za działania PR – agencja Garden of Words.

Źródło: Avon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764