logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kukulska w kampanii marki Remé

  PR 27.05.2024, przeczytano 470 razy
ilustracja

Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-kukulska-w-kampanii-marki-rem%C3%A9-,404392,artykul.html

Startująca właśnie kampania reklamowa ma na celu budowanie wizerunku Kolagenowej Formuły Piękna Remé - suplementu diety z kolagenem. Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe. Całość akcji pod względem kreatywnym obsługuje agencja Enyo, która współpracuje z marką Remé od 3 lat w zakresie 360°.

ilustracjastrzałka

Szeroko zakrojone działania reklamowe rozpoczyna kampania telewizyjna, która obejmie największe stacje. Idea kreatywna spotu TV opiera się na haśle „Piękno jest w Tobie”. Obie ambasadorki zapraszają w nim do swojego świata, zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Enyo jest odpowiedzialna za scenariusz i koncepcję kreatywną spotu, SELFISH 3 Production za jego produkcję, a wyreżyserowała go Katka Michalak.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mastermind Media.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP. W portfolio USP Zdrowie znajduje się szereg znanych i cenionych marek, oprócz Remé są to m.in. Apap, Ibuprom, Gripex, Verdin, Stoperan czy Xenna.

USP Zdrowie sukcesywnie powierza też Enyo obsługę innych swoich marek – agencja współpracuje obecnie także z brandami: Naturell i Sentino.

Źródło: Enyo

Dodatkowe informacje:

Enyo to agencja full circle wyspecjalizowana w obszarach takich jak: strategia, brand identity, digital, brand advocacy, influencer marketing, PR, eventy, BTL / POS, design.
Zespół Enyo powiększył się w ciągu ostatnich 2 lat ponad dwukrotnie i liczy obecnie ponad 80 osób.
Agencja korzysta ze strategicznego podejścia wspieranego badaniami i danymi, aby skupić się na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI) swoich klientów, a jednocześnie koncentruje się na tworzeniu kreatywnej komunikacji, zapadającej w pamięć i oddziałującej na emocje.
Istnieje od 2008 roku, a w gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: CEDC, L’Oréal, Lavazza, Lotnisko Warszawa-Modlin, Philips, USP Zdrowie, Urząd Lotnictwa Cywilnego, Worwo.
Od września 2023 r. Enyo jest członkiem IAB Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764