logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Cola

  PR 06.12.2019, przeczytano 979 razy
ilustracjastrzałka

Utwór „Wonderful Dream” wykonywany oryginalnie przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, to nie tylko jedna z najbardziej znanych piosenek z reklam, ale też symbol oczekiwania na Gwiazdkę. . Pierwsze komentarze na temat dotychczasowych interpretacji utworu pojawiają się w social mediach już od października. W tym roku przebój w nowej aranżacji zaśpiewała Natalia Kukulska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-kukulska-w-swiatecznej-piosence-coca-cola,384988,artykul.html

Polska wersja przeboju, znana jako „Radość dzielenia” lub po prostu „Coraz bliżej Święta”, stara się wprowadzać w świąteczny nastrój już od 2006 roku. Jej kolejne zaskakujące odsłony powstają we współpracy z największymi gwiazdami polskiej sceny muzycznej. Do tej pory mogliśmy usłyszeć wersję śpiewaną m.in. przez Kasię Kowalską, Margaret, Cleo, Katarzynę Nosowską, a nawet śląski zespół Oberschlesien grający industrial metal. Każda aranżacja podkreśla inny wydźwięk piosenki, a tym samym tworzy unikalny klimat utworu, bliski danemu artyście.

W tym roku Coca-Cola zaprosiła do współpracy ikonę polskiej muzyki popularnej – Natalię Kukulską. Wokalistka pracowała nad nową aranżacją utworu „Coraz bliżej Święta” razem z Archie Shevsky’m oraz Michałem Dąbrówką. W nagraniach uczestniczyli ponadto – Maciej Mąka (gitara elektryczna), Jan Dąbrówka (ksylofon) oraz Aleksandra Chaładaj i Julia Zarzecka (chórek). Premiera teledysku w reżyserii Martyny Iwańskiej już dziś na oficjalnym kanale YouTube Coca-Cola.

- Zrobienie nowej wersji tak znanego świątecznego utworu to wyzwanie, ale bardzo wdzięczne. Zależało mi, żeby całość wyszła naturalnie i bezpretensjonalnie. Osadzony, głęboki groove dodał nowoczesności, choć bazuje na ejtisowym, vintage'owym brzmieniu – do tego świąteczne z natury dźwięki ksylofonu złamane charakternymi syntezatorami analogowymi, gitara elektryczna oraz chórki i mamy potrawę pt.: „Coraz bliżej Święta”. Bardzo dziękuję wszystkim muzykom za przyprawienie jej swoim talentem. Mam nadzieję, że atmosfera tego utworu umili nam Święta – mówi Natalia Kukulska.

Za koncepcję teledysku, nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z Natalią Kukulską i zespołem odpowiada White Paper Agency.

Kampania Coca-Cola „Poczuj magię Świąt”

Teledysk stworzony we współpracy z Natalią Kukulską to element świątecznej kampanii Coca-Cola, prowadzonej pod hasłem „Poczuj magię Świąt”. W ramach tegorocznej promocji marka przygotowała również m.in.: świąteczne etykiety, dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM, loterię konsumencką oraz trasę ciężarówek, na którą wpływ mieli konsumenci, oddający głosy w konkursie internetowym. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy i tiktokerzy.

Źródło: Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764