logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Cola

  PR 06.12.2019, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Utwór „Wonderful Dream” wykonywany oryginalnie przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, to nie tylko jedna z najbardziej znanych piosenek z reklam, ale też symbol oczekiwania na Gwiazdkę. . Pierwsze komentarze na temat dotychczasowych interpretacji utworu pojawiają się w social mediach już od października. W tym roku przebój w nowej aranżacji zaśpiewała Natalia Kukulska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-kukulska-w-swiatecznej-piosence-coca-cola,384988,artykul.html

Polska wersja przeboju, znana jako „Radość dzielenia” lub po prostu „Coraz bliżej Święta”, stara się wprowadzać w świąteczny nastrój już od 2006 roku. Jej kolejne zaskakujące odsłony powstają we współpracy z największymi gwiazdami polskiej sceny muzycznej. Do tej pory mogliśmy usłyszeć wersję śpiewaną m.in. przez Kasię Kowalską, Margaret, Cleo, Katarzynę Nosowską, a nawet śląski zespół Oberschlesien grający industrial metal. Każda aranżacja podkreśla inny wydźwięk piosenki, a tym samym tworzy unikalny klimat utworu, bliski danemu artyście.

W tym roku Coca-Cola zaprosiła do współpracy ikonę polskiej muzyki popularnej – Natalię Kukulską. Wokalistka pracowała nad nową aranżacją utworu „Coraz bliżej Święta” razem z Archie Shevsky’m oraz Michałem Dąbrówką. W nagraniach uczestniczyli ponadto – Maciej Mąka (gitara elektryczna), Jan Dąbrówka (ksylofon) oraz Aleksandra Chaładaj i Julia Zarzecka (chórek). Premiera teledysku w reżyserii Martyny Iwańskiej już dziś na oficjalnym kanale YouTube Coca-Cola.

- Zrobienie nowej wersji tak znanego świątecznego utworu to wyzwanie, ale bardzo wdzięczne. Zależało mi, żeby całość wyszła naturalnie i bezpretensjonalnie. Osadzony, głęboki groove dodał nowoczesności, choć bazuje na ejtisowym, vintage'owym brzmieniu – do tego świąteczne z natury dźwięki ksylofonu złamane charakternymi syntezatorami analogowymi, gitara elektryczna oraz chórki i mamy potrawę pt.: „Coraz bliżej Święta”. Bardzo dziękuję wszystkim muzykom za przyprawienie jej swoim talentem. Mam nadzieję, że atmosfera tego utworu umili nam Święta – mówi Natalia Kukulska.

Za koncepcję teledysku, nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z Natalią Kukulską i zespołem odpowiada White Paper Agency.

Kampania Coca-Cola „Poczuj magię Świąt”

Teledysk stworzony we współpracy z Natalią Kukulską to element świątecznej kampanii Coca-Cola, prowadzonej pod hasłem „Poczuj magię Świąt”. W ramach tegorocznej promocji marka przygotowała również m.in.: świąteczne etykiety, dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM, loterię konsumencką oraz trasę ciężarówek, na którą wpływ mieli konsumenci, oddający głosy w konkursie internetowym. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy i tiktokerzy.

Źródło: Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Orzeszek w nowych opakowaniach
Nowe opakowania to wyjście naprzeciw rosnącemu trendowi on-the-go. Konsumenci są coraz bardziej mobilni, a będąc często w ruchu, oczekują większej trwałości opakowania i produktu. Firma Orzeszek zdecydowała się więc wprowadzić format opakowania typu flow-pack na produkty przekąskowe w małych opakowaniach, (tzw. impulsowe). Opakowania mają nowy design, który nawiązuje...
Moliera2.com – ponad 500 m2 niestandardowej reklamy digital w sercu Warszawy
W ubiegły piątek na fasadzie budynku Spektrum Tower przy Rondzie ONZ, sklep internetowy Moliera2.com wyświetlił niestandardowe życzenia Walentynkowe o powierzchni ponad 500 m2. Reklama wpisująca się w koncepcje real-time marketing przestawiała emotikony 3 par oraz Hasło „#MiloscUkrzydla”.
Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile...
Dimaq Day: możliwość poszerzenia kompetencji w obszarze digital marketingu
DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się...
Peppermint powered by Quad zrealizowała walentynkową komunikację marki E. Wedel
Marka E. Wedel, jak co roku, przeprowadziła promocję swoich produktów w okresie walentynkowym. Agencja Peppermint powered by Quad odpowiadała za ideę kreatywną i projekt  jednego z dwóch wariantów stref na tę okazję. Produkcją zajął się Quad In-store Solutions.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764