logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Cola

  PR 06.12.2019, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Utwór „Wonderful Dream” wykonywany oryginalnie przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, to nie tylko jedna z najbardziej znanych piosenek z reklam, ale też symbol oczekiwania na Gwiazdkę. . Pierwsze komentarze na temat dotychczasowych interpretacji utworu pojawiają się w social mediach już od października. W tym roku przebój w nowej aranżacji zaśpiewała Natalia Kukulska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-kukulska-w-swiatecznej-piosence-coca-cola,384988,artykul.html

Polska wersja przeboju, znana jako „Radość dzielenia” lub po prostu „Coraz bliżej Święta”, stara się wprowadzać w świąteczny nastrój już od 2006 roku. Jej kolejne zaskakujące odsłony powstają we współpracy z największymi gwiazdami polskiej sceny muzycznej. Do tej pory mogliśmy usłyszeć wersję śpiewaną m.in. przez Kasię Kowalską, Margaret, Cleo, Katarzynę Nosowską, a nawet śląski zespół Oberschlesien grający industrial metal. Każda aranżacja podkreśla inny wydźwięk piosenki, a tym samym tworzy unikalny klimat utworu, bliski danemu artyście.

W tym roku Coca-Cola zaprosiła do współpracy ikonę polskiej muzyki popularnej – Natalię Kukulską. Wokalistka pracowała nad nową aranżacją utworu „Coraz bliżej Święta” razem z Archie Shevsky’m oraz Michałem Dąbrówką. W nagraniach uczestniczyli ponadto – Maciej Mąka (gitara elektryczna), Jan Dąbrówka (ksylofon) oraz Aleksandra Chaładaj i Julia Zarzecka (chórek). Premiera teledysku w reżyserii Martyny Iwańskiej już dziś na oficjalnym kanale YouTube Coca-Cola.

- Zrobienie nowej wersji tak znanego świątecznego utworu to wyzwanie, ale bardzo wdzięczne. Zależało mi, żeby całość wyszła naturalnie i bezpretensjonalnie. Osadzony, głęboki groove dodał nowoczesności, choć bazuje na ejtisowym, vintage'owym brzmieniu – do tego świąteczne z natury dźwięki ksylofonu złamane charakternymi syntezatorami analogowymi, gitara elektryczna oraz chórki i mamy potrawę pt.: „Coraz bliżej Święta”. Bardzo dziękuję wszystkim muzykom za przyprawienie jej swoim talentem. Mam nadzieję, że atmosfera tego utworu umili nam Święta – mówi Natalia Kukulska.

Za koncepcję teledysku, nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z Natalią Kukulską i zespołem odpowiada White Paper Agency.

Kampania Coca-Cola „Poczuj magię Świąt”

Teledysk stworzony we współpracy z Natalią Kukulską to element świątecznej kampanii Coca-Cola, prowadzonej pod hasłem „Poczuj magię Świąt”. W ramach tegorocznej promocji marka przygotowała również m.in.: świąteczne etykiety, dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM, loterię konsumencką oraz trasę ciężarówek, na którą wpływ mieli konsumenci, oddający głosy w konkursie internetowym. Do współpracy zostali zaproszeni także influencerzy i tiktokerzy.

Źródło: Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764