logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej

  PR 11.08.2020, przeczytano 1038 razy
ilustracjastrzałka

„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-przybysz-w-teledysku-lech-music%3A-festiwale-inaczej,388068,artykul.html

Lech Music i Albo Inaczej do stworzenia zupełnie na nowo, jednego z pięciu zapowiedzianych klasyków polskiego hip-hopu, zaprosili wyjątkowych artystów, a wśród nich wokalistkę, znaną w Polsce z nieszablonowego podejścia do muzyki. Natalia Przybysz, we współpracy z głównym aranżerem projektu Albo Inaczej Mariuszem Obijalskim, przygotowała niestroniącą od nowoczesnych brzmień, oryginalną odsłonę kultowego już nagrania Tego Typa Mesa, którą od 20 lipca możemy słuchać w serwisach streamingowych. Od dzisiaj można również obejrzeć teledysk towarzyszący singlowi, w całości dedykowany FEST Festivalowi.

Studio, scena, łóżko” inaczej, to festiwalowa interpretacja istniejącego utworu opisującego to, co w życiu artysty najważniejsze. W zaskakującej, elektronicznej aranżacji, słowami autora oryginału, Natalia Przybysz zdradza jakie emocje towarzyszą na scenie podczas koncertów i odnosi się do pozytywnej energii, którą artyści łapią od swoich fanów, co roku licznie zgromadzonych pod sceną.

Utwór dopełnia teledysk, który bazuje na wspomnieniach uczestników FEST Festivalu. Jego pierwsza edycja odbyła się w sierpniu 2019 roku na terenie malowniczego Parku w Chorzowie. W ciągu zaledwie 2 dni na 8 różnych gatunkowo scenach pojawiło się wówczas ponad 90 międzynarodowych i polskich artystów. W klipie możemy zobaczyć teren festiwalu oczami jego uczestników, poznać ich sentymentalne historie, których doświadczyli podczas sierpniowych nocy w Chorzowie. To właśnie one w połączeniu z nową aranżacją muzyczną „Studio, scena, łóżko” oraz niezwykłą animacją przeplatającą się z prawdziwymi ujęciami z wydarzenia i śpiewającą wokalistką, pozwalają w pełni poczuć niesamowity klimat, towarzyszący uczestnikom FESTa.

Singiel Tego Typa Mesa w interpretacji Natalii Przybysz jest dostępny na kanale Alkopoligamii i Spotify Albo Inaczej. Za jego brzmienie odpowiada Mariusz Obijalski, kompozytor i producent numeru. Teledysk do pierwszego utworu, który znajdzie się na płycie winylowej Albo Inaczej - Lech Music: Festiwale Inaczej, można obejrzeć w całości na YouTube Alkopoligamii i na www.lech.pl/festiwaleinaczej.

ilustracjastrzałka

O PROJEKCIE

Lech Music: Festiwale Inaczej to nowy sposób na dostarczenie festiwalowych emocji w czasach bez festiwali. Projekt muzyczny realizowany wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za koncept Albo Inaczej, czerpie z polskich festiwali muzycznych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). W najnowszej aktywacji realizowanej przez markę Lech Premium (Kompanii Piwowarskiej), bierze udział 10 polskich artystów, z których 5  wzięło na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddając je własnej, zaskakującej interpretacji. Przeplatając zróżnicowane style muzyczne, niektórzy z wokalistów postawili na popowe i alternatywne aranżacje hiphopowych kawałków, podczas kiedy inni sięgnęli do korzeni funku i rocka, aby dostarczyć słuchaczom mocnych muzycznych wrażeń.

5 nowych kawałków, które niejednemu miłośnikowi festiwali pomogą odtworzyć wakacyjne wspomnienia, publikowane są od 20 lipca w odstępie tygodniowym na kanale Youtube Alkopoligamii, Spotify Albo Inaczej i na www.lech.pl. O tym kto został zaangażowany w projekt, słuchacze dowiadują się wraz z premierami singli i klipów video, przywodzących na myśl koncertowe szaleństwa. Wszystkie interpretacje nagrane przez czołowych polskich artystów zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii jako preorder. Każdy zakupiony krążek Albo inaczej - Lech Music: Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP. Dodatkowo w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej, marka zorganizuje wyjątkowy koncert.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764