logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Skrzypek dołącza do Labcon jako Head of Social Media

  PR 19.05.2020, przeczytano 680 razy
ilustracja

Natalia Skrzypek przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do agencji contentowej Labcon należącej do Group One. Jako Head of Social Media swoim doświadczeniem wesprze kompetencje zespołu z zakresu budowania i realizacji strategii w mediach społecznościowych z naciskiem na wykorzystanie nowych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-skrzypek-dolacza-do-labcon-jako-head-of-social-media,387071,artykul.html

Agencja Labcon wraz z rozwojem klientów grupy stawia na zespół, który poprowadzi innowacyjne projekty z pogranicza technologii i kreacji. Natalia obejmując pieczę nad zespołem Social Media, skupi się na autorskich narzędziach i testowaniu rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentów z pokolenia Z. Labcon zapowiada też kontynuację łączenia działań mediowych i kontentowych, które realizuje w ramach House of Communication Group One.

Natalia Skrzypek ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży. Współtworzyła jedną z pierwszych agencji socialowych w Polsce, Socializer. W Dentsu Aegis Network pracowała dla takich marek jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W.Kruk. Z wykształcenia dziennikarka. Ma na koncie certyfikaty DIMAQ Professional i Facebook Certified Media Planner. Współautorka zeszłorocznego raportu o pokoleniu Z: “Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”, z którym gościła w Onet Rano i opowiadała o roli, postawach i wizerunku młodego pokolenia w erze digitalu. Współautorka pomysłu na pierwszą multikanałową reklamę na żywo dla marki SKODA nagrodzonej srebrem w Innovation Awards 2019. Prelegentka na konferencjach Forum IAB, inDigital Marketing oraz autorka licznych publikacji o wartości rozwiązań social media dla klientów, ich rynków i produktów.

Obecnie skupia się na tematach digitalowych i rozwoju kompetencji w tym kierunku m.in. w ramach harvardzkiej serii szkoleń „Entrepreneurs. From Lab to Market”. Angażuje się w prace grupy roboczej IAB Polska, dotyczącej potencjału e-sportu i gamingu na rynku polskim.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764