logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Sperkowska wraca do Brand Support

  PR 24.09.2015, przeczytano 1100 razy

Do zespołu agencji Brand Support powraca Natalia Sperkowska. Wesprze dział kreacji na stanowisku senior copywritera.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-sperkowska-wraca-do-brand-support-,26061,artykul.html

Natalia Sperkowska po dwuletniej przerwie powraca do Brand Support, gdzie stworzy team kreatywny z art directorem Urbanem Godlewskim. Będzie odpowiedzialna za tworzenie koncepcji kreatywnych na potrzeby stałych klientów agencji oraz realizację projektów przetargowych. 

„Z Natalią zawsze łączył nas jasno określony system wartości i zbliżone wyczucie marek, dla których pracowałyśmy razem. Był taki czas, że musiałyśmy się rozstać, ale ciągle brakowało mi jej w zespole. Jak tylko pojawiła się szansa na powrót, otworzyliśmy szeroko drzwi z głośnym uśmiechniętym dzień dobry. Już wkrótce będziemy mogli zaprezentować efekty tego powrotu, a póki co cieszymy się każdym procesem kreatywnym, w którym wspólnie uczestniczymy’’ – mówi Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca Brand Support. 

Natalia Sperkowska pracowała w agencjach Advalue, Polymus, Grupa66 Ogilvy/Ogilvy Action oraz Change Integrated. Jest absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów reklamy. Ma na swoim koncie zrealizowane kampanie dla marek Rimmel, Barbie, Durex, Chilli Zet, Lipton, Flegamina czy Anatol.  

Źródło: Brand Support

www.brandsupport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764