logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency

  PR 20.05.2024, przeczytano 726 razy
ilustracja

Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City) i jednocześnie działa na rzecz rozwoju kompetencji social mediowych agencji, a także w obszarze new business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-zmuda-dolacza-do-feeders-agency,404291,artykul.html

Natalia Żmuda to specjalistka z obszaru digital, która już 10 lat tworzy strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych dla topowych marek w Polsce. Została prelegentką Kongresu for Social Media czy Social Media Czwartków. Jest członkinią grupy roboczej social media IAB Polska, a także certyfikowaną ekspertką Meta Creative Strategy. W portfolio obsługiwanych przez nią marek znajdują się między innymi: Mastercard, Hebe, Amazon, KFC, Starbucks, Honor (Huawei), Stanley Black&Decker, DeWalt, T-Mobile, L’Oréal, Oshee.

Przy tej skali biznesu szukaliśmy managerki, która przede wszystkim skupi się na rozwoju i zadowoleniu wciąż powiększającego się zespołu Engagement w Feeders, oraz będzie na bieżąco i proaktywnie wychodzić do naszych klientów z nowymi rozwiązaniami. Natalia odkąd do nas dołączyła, spełnia te oczekiwania w 100% i już nie możemy się doczekać tego, co przyniesie nasza wspólna przyszłość! - komentuje Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency.

Żmuda wcześniej była związana z agencją kreatywną Labcon, gdzie również nadzorowała działania komunikacyjne marek w mediach społecznościowych, a także odpowiadała za integrację działań kreatywno-mediowych w ramach projektu One Social.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764