logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency

  PR 20.05.2024, przeczytano 425 razy
ilustracja

Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City) i jednocześnie działa na rzecz rozwoju kompetencji social mediowych agencji, a także w obszarze new business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-zmuda-dolacza-do-feeders-agency,404291,artykul.html

Natalia Żmuda to specjalistka z obszaru digital, która już 10 lat tworzy strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych dla topowych marek w Polsce. Została prelegentką Kongresu for Social Media czy Social Media Czwartków. Jest członkinią grupy roboczej social media IAB Polska, a także certyfikowaną ekspertką Meta Creative Strategy. W portfolio obsługiwanych przez nią marek znajdują się między innymi: Mastercard, Hebe, Amazon, KFC, Starbucks, Honor (Huawei), Stanley Black&Decker, DeWalt, T-Mobile, L’Oréal, Oshee.

Przy tej skali biznesu szukaliśmy managerki, która przede wszystkim skupi się na rozwoju i zadowoleniu wciąż powiększającego się zespołu Engagement w Feeders, oraz będzie na bieżąco i proaktywnie wychodzić do naszych klientów z nowymi rozwiązaniami. Natalia odkąd do nas dołączyła, spełnia te oczekiwania w 100% i już nie możemy się doczekać tego, co przyniesie nasza wspólna przyszłość! - komentuje Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency.

Żmuda wcześniej była związana z agencją kreatywną Labcon, gdzie również nadzorowała działania komunikacyjne marek w mediach społecznościowych, a także odpowiadała za integrację działań kreatywno-mediowych w ramach projektu One Social.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.
 Zmiany w zarządzie AMS
1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764