Do zespołu Httpool Polska dołącza Natalya Sultanyarova. Obejmuje stanowisko Client Solutions Manager, podlegać będzie Adamowi Puchalskiemu.
Natalya Sultanyarova ma kilkuletnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Zaczynała jako Advertising Group Head w Tembr Bank, a następnie zdobywała doświadczenie jako Media/Marketing Manager w Otto Group Russia, Account Manager w niezależnym domu mediowym ROSST oraz Digital Manager w agencji interaktywnej U group.
W Polsce od czerwca 2018 r. do lutego tego roku pracowała w agencji G Partner, jako SEM/Google Ads Specialist.
W Httpool Polska Natalya Sultanyarova obejmuje stanowisko Client Solutions Managera dla platformy TikTok i będzie podlegać Adamowi Puchalskiemu, który pełni funkcję Strategic Sales Lead.
W zakresie jej kompetencji znajdzie się obsługa i optymalizacja kampanii, oraz wsparcie w obszarze skalowania działań reklamowych na platformie TikTok.
Natalya jest absolwentką Politechniki w Omsku (Omsk State Technical University), ze specjalizacją: Technologia Druku Poligraficznego.
- Ubiegły rok był okresem szybkiego wzrostu liczebności zespołu Httpool Polska, ale i w 2022 r. również zamierzamy mocno rekrutować nowych pracowników. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Natalya dołączyła do nas i wzmocniła zespół zajmujący się kampaniami marketingowymi na TikToku, bo jest to medium w fazie bardzo dynamicznego rozwoju i równie dynamicznie zwiększającego się zainteresowania ze strony marketerów – komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.
Źródło: Httpool Polska