logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

National Geographic i Mindshare Polska promują nową serię „Wyprawa na dno”

  PR 24.08.2018, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka

Od 26 sierpnia wszyscy ciekawi podwodnych tajemnic będę mieli okazję pogłębić swoją wiedzę – na kanale National Geographic zadebiutuje seria „Wyprawa na dno”. W pierwszym odcinku programu przedstawiona jest historia lotniskowca Graf Zeppelin, który spoczywa na dnie Bałtyku. Za działania promujące serial na zlecenie działu marketingu FOX Networks Group Poland odpowiada dom mediowy Mindshare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/national-geographic-i-mindshare-polska-promuja-nowa-serie-_wyprawa-na-dno_,37683,artykul.html

Nowa produkcja „Wyprawa na dno” zadebiutuje 26 sierpnia o 21:00. Każdy z odcinków będzie odkrywał tajemnice morskich głębin – dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i zaawansowanych symulacji komputerowych, twórcy programu odnajdują zatopione miasta, wraki statków czy cuda natury. Widzowie poznają ciekawostki od legendarnej Atlantydy, przez poszukiwania zaginionego w 2014 roku samolotu MH370 Malaysia Airlines, aż do problemów z jakimi zmaga się globalna sieć podwodnych kabli telekomunikacyjnych.

Kampania promująca program obejmuje media tradycyjne i online, działania OOH, ambient oraz współpracę z influencerami. Spoty reklamowe emitowane są w Polsacie i na jego stacjach tematycznych oraz w stacjach radiowych grup RMF, ZET, Time oraz Agora. Do promocji wykorzystano również prasę – materiały promujące produkcję pojawiły się w tygodnikach opinii, pismach naukowych oraz przewodnikach telewizyjnych. W Internecie zaplanowano zasięgową kampanię video, display oraz obecność w mediach społecznościowych. Dom mediowy Mindshare na zlecenie klienta, jako jeden z pierwszych na rynku, zdecydował się na wykorzystanie nowych nośników CityDigital testowanych obecnie w Warszawie.

Dodatkowym, niestandardowym elementem wspierającym kampanię jest naklejka wraku statku umieszczona na dnie warszawskiego basenu Warszawianka.

Działania promocyjne zaplanowane są od 20 sierpnia do 9 września.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764