logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

National Geographic patronem konkursu CEWE Photo Award 2019

  PR 23.07.2018, przeczytano 661 razy

Jeden z największych konkursów fotograficznych na świecie rozpoczął współpracę ze znanym miesięcznikiem National Geographic. Ze względu na wieloletnie doświadczenie oraz wspólne cele, magazyn został oficjalnym patronem kolejnej edycji tego popularnego wydarzenia organizowanego przez CEWE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/national-geographic-patronem-konkursu-cewe-photo-award-2019,37331,artykul.html

Tematyka czasopisma National Geographic skupia się na zagadnieniach turystycznych – barwnych krajobrazach, kulturze oraz historii wyjątkowych miejsc. Zawarte w nim treści rozwijają pasje podróżnicze poprzez dokumentowanie tego, co nieoczywiste, często nieznane, ale zawsze wyjątkowe. Zachęca do poznawania i czerpania ze świata, odkrywając jego piękno.

Oprócz niezwykle ciekawych artykułów, magazyn pełen jest barwnych fotografii. Już od lat dwudziestych ubiegłego wieku, gazeta publikowała oryginalne, wysokiej jakości zdjęcia, przez co do dziś uważana jest za prekursora w dziedzinie foto-dziennikarstwa. To wieloletnie doświadczenie oraz zamiłowanie do fotografii sprawia, że National Geographic jest najlepszym partnerem do wspólnej komunikacji konkursu CEWE PHOTO AWARD w Polsce.

CEWE Photo Award 2019 – Our World Is Beautiful, został uznany za największe tego typu wydarzenie w ubiegłym roku. Wyjątkowe prace przesłało wówczas ponad 22 000 osób, tym samym zgłaszając około 183 000 fotografii w sześciu kategoriach. Ideą konkursu jest wyłonienie najciekawszych fotografii, na których udało się uchwycić niezwykłe piękno otaczającego nas świata. Każdy uczestnik może przesłać aż 100 różnych zdjęć i takimi kadrami walczyć o nagrody – łączna ich pula przekracza 250 tysięcy euro. Trwająca edycja konkursu kończy się w 2019 roku.

Źródło: National Geographic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764