logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Lepiej działać niż omijać temat rakiem”

  PR 18.08.2021, przeczytano 583 razy
ilustracja

Według statystyk fundacji Alivia szacuje się, że co czwarty Polak w ciągu swojego życia zachoruje na nowotwór. Mając na uwadze te niepokojące dane, firma Nationale-Nederlanden wystartowała z kampanią, której celem jest skłonienie Polaków do refleksji nad własnym zdrowiem i zachęcenie ich do zapewnienia sobie szerokiego wsparcia na wypadek ewentualnej choroby. Akcja ubezpieczyciela została poprzedzona obserwacją społeczną, sprawdzającą, jak wybrane osoby reagują na informację o wskaźniku zachorowalności. W ramach 6-tygodniowej kampanii ubezpieczyciel przewidział m.in. współpracę z youtuberem Rafałem Gęburą, prowadzącym kanał „7 metrów pod ziemią”, kampanię contentową na łamach portalu onet.pl i medonet.pl, a także działania w swoich kanałach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-rusza-z-kampania-_lepiej-dzialac-niz-omijac-temat-rakiem_,392669,artykul.html

Ogólnodostępne dane potwierdzają, że pandemia koronawirusa wpłynęła na opóźnienia w diagnozie chorób nowotworowych. Mniejsza dostępność wizyt kontrolnych i ograniczona liczba wykonywanych badań przesiewowych – w połączeniu z brakiem aktywności fizycznej oraz innymi zaniedbaniami w stylu życia, spowodowały wzrost liczby wykrytych chorób nowotworowych w zaawansowanym stadium. Nationale-Nederlanden, które od lat inicjuje akcje edukacyjne oraz bezpłatne badania w zakresie profilaktyki onkologicznej, wystartowało właśnie z kampanią wizerunkowo-produktową „Lepiej działać niż omijać temat rakiem”, która ma nakłonić Polaków do większej aktywności oraz troski o dobre samopoczucie i zdrowie.

– Z opublikowanego nie tak dawno raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że 81 proc. Polaków obawia się raka, ale tylko jedna trzecia uważa, że może on ich bezpośrednio dotknąć. Wielu z nas – co jest zrozumiałe – odsuwa od siebie myśl o zachorowaniu. Podejmujemy działania dopiero wtedy, gdy nowotwór staje się dla nas lub naszych bliskich faktem. Pomimo licznych debat oraz akcji społecznych nawołujących do profilaktyki przeciwnowotworowej, wielu Polaków wciąż nie zdaje sobie sprawy, że ma realny wpływ na swoje zdrowie i może zmniejszyć ryzyko wystąpienia nowotworu. Poprzez zainicjowaną właśnie kampanię chcemy im przypomnieć, że o własnym zdrowiu i zabezpieczeniu się na wypadek tej choroby, m.in. za pomocą specjalnego ubezpieczenia, warto pomyśleć zawczasu – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Na potrzeby kampanii, Nationale-Nederlanden w partnerstwie z Fundacją Alivia oraz portalem Medonet, przeprowadziło obserwację społeczną, której celem było sprawdzenie, jak Polacy reagują na informację, że co czwarta osoba może zachorować na nowotwór. Na parkingu przy centrum handlowym co czwarte miejsce parkingowe zostało oznaczone specjalną naklejką z informacją o tych statystykach. Reakcje klientów na nie rejestrowała z ukrycia kamera. Film dokumentujący przebieg tej akcji zostanie wykorzystany w komunikacji digitalowej.

Działaniem wspierającym kampanię będzie współpraca z youtuberami, m.in. Rafałem Gęburą, gospodarzem programu „7 metrów pod ziemią”. W ramach akcji na portalach Onet i Medonet publikowane będą treści poradnikowe. Dodatkowo na stronie internetowej ubezpieczyciela pojawią się video-porady psychonkologa z Fundacji „Twarze Depresji” oraz materiały contentowe związane z ofertą firmy.

–  Chcemy pokazać, że lepiej działać niż omijać trudne tematy dotyczące naszego zdrowia. Dlatego mówimy wprost o szacunkach dotyczących zachorowania na nowotwory w Polsce i zachęcamy do profilaktyki – również w zakresie finansowym. W ramach kampanii promujemy szerokie wsparcie, które oferujemy naszym klientom: materialne, praktyczne, psychologiczne, a także stałą pomoc ze strony naszych doradców  – dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.  

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją Bluecloud Interactive. Za realizację materiałów video odpowiada natomiast VIDEOactions – agencja filmowa.

Źródło: Nationale-Nederlanden

www.nn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764