logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią employer brandingową

  PR 28.09.2020, przeczytano 498 razy
ilustracja

Firma Nationale-Nederlanden wystartowała właśnie z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową dotyczącą pracy doradcy ubezpieczeniowego. Celem akcji jest pozyskanie w firmie nowych talentów, jak również podnoszenie świadomości na temat pracy w tym zawodzie. Kampanii przyświeca hasło „O pracy Doradcy Ubezpieczeniowego mówimy wprost”, a jej bohaterami zostali ambasadorzy z Sieci Sprzedaży Nationale-Nederlanden. W ramach akcji ubezpieczyciel przewidział m.in. współpracę z youtuberem Rafałem Gęburą, prowadzącym kanał „7 metrów pod ziemią”, kampanię banerową i video w internecie, działania w swoich kanałach społecznościowych oraz na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-rusza-z-nowa-kampania-employer-brandingowa--,388568,artykul.html

- Wystartowaliśmy z kampanią skierowaną do doradców ubezpieczeniowych, ponieważ widzimy dużą potrzebę szerzenia wiedzy na temat tego zawodu. Zatrudnieni na tym stanowisku często krzywdząco kojarzeni są z akwizycją, podczas gdy są to osoby otwarte na budowanie relacji z klientem, gotowe dzielić się z nim swoim profesjonalizmem i wiedzą w zakresie ochrony zdrowia, w dodatku posiadające do tego nowoczesne narzędzia. Tym samym chcemy pokazać naszą wizję i standardy pracy doradcy. Wierzymy, że mówiąc wprost o blaskach i cieniach tego zawodu, a także wskazując najlepsze praktyki w tym zakresie, nie tylko dotrzemy do najlepszych kandydatów, ale także wpłyniemy na zmianę w postrzeganiu pracy doradcy ubezpieczeniowego – mówi Aleksandra Stasiak, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w Nationale-Nederlanden.

Celem przygotowanych przez Nationale-Nederlanden działań jest zmierzenie się z różnego rodzaju mitami na temat zawodu doradcy ubezpieczeniowego. Przedstawienie najważniejszych aspektów tej pracy ma również wspierać trwające procesy rekrutacyjne. Nowa kampania skierowana jest zarówno do osób zdobywających pierwsze doświadczenie w sprzedaży, jak i do pracowników posiadających już kompetencje w tej dziedzinie.

Kampania potrwa 7 tygodni i będzie przebiegać w dwóch etapach.  Pierwszy tydzień kampanii, który rozpoczął się 23.09, miał charakter teaserowy. Na przygotowanym landing page’u www.zawoddoradca.pl pojawiła się sonda w formie animacji dotycząca mitów i stereotypów związanych z zawodem doradcy, nie zdradzająca jednak twórców przedsięwzięcia. Drugi etap to kampania właściwa, podczas której zgromadzone mity zostaną obalone przez ambasadorów marki w krótkich formatach video umieszczonych na stronie akcji. Przygotowane materiały zostaną również dostosowane i wykorzystane w kanałach społecznościowych Nationale-Nederlanden.

Działaniem wspierającym kampanię będzie również odcinek internetowego talk-show „7 metrów pod ziemią” poświęcony pracy doradcy ubezpieczeniowego. Gościem Rafała Gębury będzie ambasador kampanii, który opowie o specyfice swojej pracy, największych wyzwaniach, a także zdradzi, jakie cechy powinna mieć osoba aplikująca na to stanowisko. Obok tych działań, firma udostępni osobom zaczynającym pracę w tym zawodzie humorystyczny poradnik, a także zaproponuje im indywidualne konsultacje.  

- To kolejne nasze przedsięwzięcie, w które aktywnie włączają się pracownicy firmy. Wychodzimy z założenia, że osoby wykonujące ten zawód w najbardziej transparenty i autentyczny sposób mogą opowiedzieć o tym, jak na co dzień wygląda ich praca, z jakich korzystają narzędzi i co wyróżnia reprezentantów ich fachu. Ufamy naszym pracownikom i wiemy, że są najlepszą wizytówką naszej firmy, dlatego wspólnie z nimi chcemy rozwijać naszą firmę – podkreśla Aleksandra Stasiak.

Kampania realizowana jest we współpracy z agencją specjalizującą się w employer brandingu - MJCC. Za realizację materiałów video odpowiada natomiast agencja filmowa VIDEOactions.

Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764